Boxer MC-larm

Smart, då blev det olagligt också. :S

Finns produkten kvar? Hemsidan och databladet verkar vara gammalt.

Inget fordon får ju blinka med blinkerserna bara för att man bromsar, hårt eller ej. Glöm det, jag försökte bara rädda mitt skinn för det spydiga inlägget innan.

Det finns Kina-larm för 300:-, det här ser bättre ut på bl.a en punkt - blinkerserna är separat avsäkrade. Och så då funktionen med varningsbromsblinkerserna... Dessutom kan man med det här tydligen lägga till nya fjärrar samt att det är rullande kod. Kanske helt okej för det priset? Vad kostar Defa & Spyball?

Spyball, som dessutom är godkänt av försäkringsbolagen = ingen självrisk vid stöld

Alla bolag? Har för mig att det varit upp till diskussion förut och när folk kollade i sina försäkringsvillkor så var det inga larm som eliminerade självrisken. Hinner inte kolla nu, men t.ex här. Vissa bolag har ju 10.000-tals kronor i självrisk så då är ett larm för 3' högst motiverat.

Var och lyssnade på ett Abus Detecto skivbromslås. Men det lät alldeles för lågt trots att det skulle avge 100 dB nånting. Stor mening att ha ett lås som inte ens hörs in i lägenheten.

Boxerlarmet ovan ska tydligen ge 85dB, ännu sämre!

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back