bowling!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Skorpan skrev:
jag ska hoppa från älvsborgsbron,följer du efter?? :rofl

Nix, jag försökte bara, som vanligt, försöka få lite rätsida på saker och ting. När något ska organiseras här på Gbg delen så tenderar det att blir väldigt rörigt och tillsist så är det bara en enda röra av spam, idéer och olika viljor. Sitter man inte här hela dagarna och håller kolla på varenda inlägg så är det helt omöjligt att få ut någon vettig information tillsist utan att läsa igenom 15 sidor skitsnack.

Jag ville bara ha ett klart svar, blev det fika på onsdag eller inte?

Mookie skrev:
Nix, jag försökte bara, som vanligt, försöka få lite rätsida på saker och ting. När något ska organiseras här på Gbg delen så tenderar det att blir väldigt rörigt och tillsist så är det bara en enda röra av spam, idéer och olika viljor. Sitter man inte här hela dagarna och håller kolla på varenda inlägg så är det helt omöjligt att få ut någon vettig information tillsist utan att läsa igenom 15 sidor skitsnack.

Äh fan vad alla gnäller, det har aldrig varit på tal att det skall bli fika eller bowling, dom som vill fika kunde väl dra o fika, dom som ville kasta klotjävlarna skulle väl gör det..

Nu blir det antagligen inget, inte bowling i alla fall.. Vem har lust i gnället.. Vad hände med en hjärtliga stämmningen?!

Jag får dra mig ur, i ett svagt ögonblick lovade jag tanten att måla trappan hemma :huvet
Vad gör man inte för lite :tuttar

Mookie skrev:

om du är ute efter fika så är DU i fel tråd :7peta
och du mookie,på tal om spam mm,var det inte lite jävla onödigt o lägga ut en trådjävel om din msn?? rätta mej om jag har fel men jag tycker att man ska ha rent mjöl i påsen själv INNAN man kastar skit på andra :7peta
tråden handlade om bowling från första stund och det var meningen att det skulle bli av. tyvärr så har en anhörig hamnat på sjukan och op-bordet vilket har gjort att jag fick kolla först om jag kunde bowla och fick lämna besked senare om det blev av eller inte för min del. vad andra spammar om kan jag tyvärr (fika mm i fel tråd) inte hjälpa.
det finns folk som tydligen stör sej på att det blev lite galet då ska jag genast sluta och posta här så nu får ni ha det så bra och hoppas att spammet blir lite mindre.
tack o hej för min del
:hej

Last edited:
Zane skrev:
Jag får dra mig ur, i ett svagt ögonblick lovade jag tanten att måla trappan hemma :huvet
Vad gör man inte för lite :tuttar
Och då var vi bara tre? Äh vad säger ni, Josan slutar inte förens 19, skall vi sikta på helgen istället? Vintern har tagit oss i järngrepp och gjort oss passiva...

Skorpan skrev:
tråden handlade om bowling från första stund och det var meningen att det skulle bli av. tyvärr så har en anhörig hamnat på sjukan och op-bordet vilket har gjort att jag fick kolla först om jag kunde bowla och fick lämna besked senare om det blev av eller inte för min del. vad andra spammar om kan jag tyvärr (fika mm i fel tråd) inte hjälpa.
det finns folk som tydligen stör sej på att det blev lite galet då ska jag genast sluta och posta här så nu får ni ha det så bra och hoppas att spammet blir lite mindre.
tack o hej för min del
:hej
Äh, låt inte dom som anser sig präktiga förstöra.. Om du inte stannar kvar kommer jag skapa en poll åt din ära, en (sh)lista med namninsamling, och lobba för att alla lägger till något om skorpis i sin singnatur...

Så våga dig inte försvinna... Kom till baaaaaaakaaaaaaaaaaa.. :pannkyss

Förövrigt så luktar jag olja, hojen ser ut som jag aldrig kommer få i hop den igen, och jag anar våren i antågande...

Skorpis forever... :kär ;)

Shit vad folk är stingsliga.... Ok att det kanske var lite synd att starta en tråd om bowling för samma dag som det "brukar" vara fika men folk får ju som redan konstaterats göra som de vill. Inget att hetsa upp sig för.... Men jag kan tänka mig att det är vinterabstinensen som sätter in på allvar nu... :hihi

Coola Ola skrev:
Shit vad folk är stingsliga.... Ok att det kanske var lite synd att starta en tråd om bowling för samma dag som det "brukar" vara fika men folk får ju som redan konstaterats göra som de vill. Inget att hetsa upp sig för.... Men jag kan tänka mig att det är vinterabstinensen som sätter in på allvar nu... :hihi
Japp så är det nog.. Men det gör det inte mer försvarligt.. Nej, Vänligare ton efterfrågas! (från mig med givetvis)

Hultan skrev:
Äh, låt inte dom som anser sig präktiga förstöra.. Om du inte stannar kvar kommer jag skapa en poll åt din ära, en (sh)lista med namninsamling, och lobba för att alla lägger till något om skorpis i sin singnatur...

Så våga dig inte försvinna... Kom till baaaaaaakaaaaaaaaaaa.. :pannkyss

Förövrigt så luktar jag olja, hojen ser ut som jag aldrig kommer få i hop den igen, och jag anar våren i antågande...

Skorpis forever... :kär ;)
en ursäkt vore inte fel,kommer tbx när en sådan kommer...
mookie-du har snart PM,LÄS DET!!! (så kanske du fattar vad det handlar om)

Jag har läst ditt PM Skorpan och svarat.

>>Till alla andra! Jag ber så mycket om ursäkt för om jag på något vis har förstört för er genom mina inlägg. Det var inte på något sätt meningen från min sida att se till så att det inte blev någon bowling och jag är hemskt ledsen om jag genom det jag skrev har hindrat er.

Den som tycker att jag bara är ett korkat fucko kan ju bara lägga in mig på ignorelistan. Den funkar kanon om man vill slippa någon.

Mookie skrev:
Jag har läst ditt PM Skorpan och svarat.

>>Till alla andra! Jag ber så mycket om ursäkt för om jag på något vis har förstört för er genom mina inlägg. Det var inte på något sätt meningen från min sida att se till så att det inte blev någon bowling och jag är hemskt ledsen om jag genom det jag skrev har hindrat er.

Den som tycker att jag bara är ett korkat fucko kan ju bara lägga in mig på ignorelistan. Den funkar kanon om man vill slippa någon.
du är ingen korkad fucko
alla har vi dåliga dagar ibland och med missförstånd så blir det inte bättre
saken är diskuterad över pm och allt är lugnt,nu glömmer vi det här :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...