Bowling! Riktigt sköj faktiskt...

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Jodå har börjat kasta en del klot men fick igår stryk av flickvännen duktigt aj aj aj... :confused: :va Nånn mer som lirar Bowling här. hade varit kul o veta lite resultat o intresse för denna ädla :banana gubbasport. Har klarat 177 (4 strikar på raken) som bäst själv men snittar väl 140 sisådär.

Jonas24 skrev:
Jodå har börjat kasta en del klot men fick igår stryk av flickvännen duktigt aj aj aj... :confused: :va Nånn mer som lirar Bowling här. hade varit kul o veta lite resultat o intresse för denna ädla :banana gubbasport. Har klarat 177 (4 strikar på raken) som bäst själv men snittar väl 140 sisådär.
Jag har fått 220 som mest tror jag. eller om det var 230?
Det var också då det kostade 20kr/gång och man var där varannan dag. Nu kostar det väl 70kr/gång plus att man inte har tid.
Men annars så är det riktigt kul.

Jag har nog klarat 4 strikar i hela mitt liv och aldrig nånsin gått därifrån nykter. Bowling e skitskoj :)

Bowling är riktigt tråkigt, alla mina kompisar hatar mig för att jag är den enda som inte gillar skiten. Har aldrig tyckt det varit skoj, men har samtidigt endast provat på det 4-5 gånger. Men det är väl som med golf, skittråkigt ända tills man börjar bli bra, då fastnar man direkt säger de. Vågar dock inte pröva golf, vore pinsamt att börja gilla det.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D