Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
trille skrev:helt allvarlig!!!![]()
spirre skrev:usch.. & sånna har jag...![]()
spirre skrev:usch.. & sånna har jag...![]()
UrbanTiger skrev:Gör så, du kanske får ett par nya i retur![]()
Be om en hjälm och nytt skinnställ samtidigt![]()
Behåll sedan försäkringspengarna och köp en semesterresa när du är på fötter igen![]()
Quaya skrev:hallå mave.. jag vet ju inte hur olyckan gick till men försök få något för detta pga det är stövlen som gjort skadan på din fot.. IALLAFALL ska du ha nya stövlar men försök gärna o få nån slant också...
men tanke på att folk i USA kan stämma McDonalds för dem gav någon för varmt kaffe och fick flera tusen dollar för det så borde du få nått för detta? eller?
Galne Dansken skrev:Hej Maverick![]()
bra att du håller på att växa ihop igen - utäck crash..
Klart jag oxå kör i Oxtar - det var dom boots som så säkrast ut i våres - när det sku handlas säkerhets grejor..
Håll gärna orienteret om hur det kommer nytt fram i saken - och enig - kontakta importören - product development etc..
Lycka till - vi syns på MC nästa år..
![]()
Maverick skrev:Liten uppföljning..
Har fått svar ifrån Duells.. han som var ansvarig för Oxtar var på tjänsteresa o skulle återkomma så fort han hade kommit hem..![]()
Sen för er som ville se hur vaden ser ur.. så kommer två bilder..
Maverick skrev:o den andra bilden..
Maverick skrev:o den andra bilden..
Lokke skrev:Hm...? Nu köper du ett par Alpinestar å gör om precis samma sak igen så får vi kolla vilka som är bättre....![]()
Nåja, skämt å sido. Ser inte alls trevligt ut, men jag tvivlar på att nån stövel, överhuvudtaget skulle ha klarat av att hålla benet/vaden oskadd. En typ av stövel kan klara en sorts krasch bättre än annan typ av stövel. Om man t ex köpa den absolut dyraste skon som finns så kan den kanske skydda bättre än alla andra stövlar i 99 % av fallen, men kan va sämre på just DET sättet som man själv kraschar, så det är lite onödigt att spekulera egentligen, vilken stövel som skulle ha varit bättre/sämre, alla olyckor e olika. Huvudsaken är att man har nån form av skyddstövel, för att, om inte klara sig helt helskinnad så i alla fall ha bättre odds på att klara sig hyfsat.
Lycka till med läkandet, å låt det läka i lugn å ro.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |