Bottenstriden i R-600

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
GSXR1100R skrev:
Toppresultat i all ära men bottenstriden då, jag har en säker kandidat i bottenstriden, Webspy kommer att äga i bottenskiktet :yoparty

Jag kan meddela att du har fel. ( om du nu menar komma sist) Efter fyra träningspass på Anderstorp med en massa testosteronstinna karlar i R600 kan jag än en gång konstatera att jag och min "veteranhoj" är långsammast :5sure. Visst fick t.o.m. jag göra några omkörningar, men de grabbarna måste haft fel på sina hojar, varit på uppvärmingsvarv eller nåt.
Fast lite roligt hade jag. Hittade en människa jag kunde hänga på sågottsom överallt :banana förutom på den där förbenade rakan som varade i en evighet.
Det roliga med att bli omkörd är att man innan man blir ifrånåkt vågar ta i och gasa lite mer. "kan han, kan jag" typ. Å andra sidan kan man ju kolla in alla rumpor som far förbi, prova de ni utan att va gay :hihi

/#96 under upplärning
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Anneli skrev:
Jag kan meddela att du har fel. ( om du nu menar komma sist) Efter fyra träningspass på Anderstorp med en massa testosteronstinna karlar i R600 kan jag än en gång konstatera att jag och min "veteranhoj" är långsammast :5sure. Visst fick t.o.m. jag göra några omkörningar, men de grabbarna måste haft fel på sina hojar, varit på uppvärmingsvarv eller nåt.
Fast lite roligt hade jag. Hittade en människa jag kunde hänga på sågottsom överallt :banana förutom på den där förbenade rakan som varade i en evighet.
Det roliga med att bli omkörd är att man innan man blir ifrånåkt vågar ta i och gasa lite mer. "kan han, kan jag" typ. Å andra sidan kan man ju kolla in alla rumpor som far förbi, prova de ni utan att va gay :hihi

/#96 under upplärning
Respekt att dominera i bottenstriden :yoparty
 

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Rimligt nära Sviestad
Hoj
Inte just nu
GSXR1100R skrev:
Toppresultat i all ära men bottenstriden då, jag har en säker kandidat i bottenstriden, Webspy kommer att äga i bottenskiktet :yoparty

När vi nu är en liten bit in i säsongen och har fakta på bordet i form av färska varvtider på olika banor kan jag utan att säga för mycket påstå att Webspy inte är den enda säkra kandidaten i bottenstriden.

:gråta
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Strandelin skrev:
När vi nu är en liten bit in i säsongen och har fakta på bordet i form av färska varvtider på olika banor kan jag utan att säga för mycket påstå att Webspy inte är den enda säkra kandidaten i bottenstriden.

:gråta

hehe.... o jag kör ju inte ens längre... så jag lär ju verkligen komma sist... typ
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Strandelin skrev:
Min tolkning,

Äga bottenstriden = överlycklig över att kvala in till race.

Loosa toppstriden = skitf-rbannad över att bli 4:a, missa pallen.

:)
Japp så är det, i bottenstriden krigar man endast mot sina jämlikar.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top