Bottenstriden i R-600

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Toppresultat i all ära men bottenstriden då, jag har en säker kandidat i bottenstriden, Webspy kommer att äga i bottenskiktet :yoparty

Nu när du säger det så ja det finns nog en chans att han är där bak! Men han borde bli snabb på en så fett trimmad hoj som han har! Han har väl nästan den hetaste hojen i klassen! Så det är HELT upp till honom att göra resultat.

Det e det som känns så jobbigt.... borde köpt en gammal sur-hoj så hade det ju inte verkat så konstigt... nu e det bara att göra en micke o krypa till korset o inse att man e långsam....

Men - Jag kanske ställer upp med min 400 istället..... så jag har något att skylla på...

Swedie skrev:
Nu när du säger det så ja det finns nog en chans att han är där bak! Men han borde bli snabb på en så fett trimmad hoj som han har! Han har väl nästan den hetaste hojen i klassen! Så det är HELT upp till honom att göra resultat.
Han är ju som jag, han kan köra fort men vill inte :rolleyes:

Jag satsar allt i år - Death or Glory !

Edit - Troligtvis death....

Last edited:
Jag kommer garanterat vara med i botten striden. Endast 2 tävlingar lär man inte komma långt med....Men, sen har jag inga krav på mig heller....Roligt ska det bli iaf,

Jag kommer väl också harva där nere skulle jag tro, Blir nog endast 2-3 tävlingar iår för mig i Rookie. Resten av pengarna skall gå till träning och ERF.

eus skrev:
Nu när man vart med i RR-cirkusen ett tag så ligger man ju inte där bak å harvar!

Nä, dessutom är det svårt att hålla koll på alla nya ungtuppar som kommer och tror sig vara snabba.
Numera har jag ingen koll på småglinen bak i kön.

Så fort jag får ihop stålar så hoppas jag kunna kvala in till nån tävlig iallafall och då blir det väl bottenstrid för mig med. :yoparty

Webspy skrev:
o jag som hade 5 i engelska !

Vadå 5a i engelska???

Klarade du av att översätta filmerna själv.

- Oh, yes baby! Give it to me!

Det är ju klart att du skulle köpt en sur gammal sukka eller behållt din Supersport. (Nej förresten, den gick ju alldeles för fort... :D )

Har du pengarna som ska till är det väl som Micke säger: Jag kan och har hoj till att vinna, men det är så mycket trevligare att ha roligt! :banana

Kristian Salö skrev:
Vadå 5a i engelska???

Klarade du av att översätta filmerna själv.

- Oh, yes baby! Give it to me!

Det är ju klart att du skulle köpt en sur gammal sukka eller behållt din Supersport. (Nej förresten, den gick ju alldeles för fort... :D )

Har du pengarna som ska till är det väl som Micke säger: Jag kan och har hoj till att vinna, men det är så mycket trevligare att ha roligt! :banana

precis... jag åker bara runt o softar o sätter in ett snabbt varv ibland :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!