Botten anna musikvideo

En svensk variant på scooter.. ni är bara avundsjuka att han kommer få knulla mer snygga flickor i sommar än vad ni får :banana

Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.

Fast nu är ju ironi främst ett storstadsfenomen, och den saknas oftast i Sveriges hålor där dokusåpabarturné är "the flavor of the week" :rofl

Chronic skrev:
2200212 Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.l

Dom tankegångarna har jag själv vandrat i men min slutsats är att det hela är på riktigt ( for real ).
Han körde sina 100% och det vart inte bättre än en trampbåt och en beach-buggy. :D

Chronic skrev:
2200212 Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.

Fast nu är ju ironi främst ett storstadsfenomen, och den saknas oftast i Sveriges hålor där dokusåpabarturné är "the flavor of the week" :rofl

:fakta :rofl

Willy_wheel skrev:
2200188 En svensk variant på scooter.. ni är bara avundsjuka att han kommer få knulla mer snygga flickor i sommar än vad ni får :banana
Det här har jag aldrig sagt, men, Scooter är fan dubbelt så bra som han är, och, det säger inte lite det.

Dessutom lär den där Asshunter få nulla fler killar än tjejer med hans gayutstrålning.

Chronic skrev:
Haha. :hihi

Ädit: Typ som Alingsås, Skövde, Halmstad, Tierp osv... :rolleyes:

hållundan skrev:
2200350 Han ser ut som Stefan Holm, så, det är inte omöjligt.

Stefan Holm har litet huvud har jag hört, är det sant? Han verkar vara en god förlorare också, sportslig.

En sak som jag tycker e sjuk är att han delade ut Boten anna helt gratis på sin hemsida förut... Laddade ner den då, men nu kvarstår frågan ifall den e laglig eller olaglig? eftersom att det var ju upphovsmannen som hade lagt ut den! :)

Last edited:
Jag tycker att Botten Annat låter som någon annan låt som var halvpoppis för några år sedan. Kommer inte ihåg vilken, men det var någon i stil med Rosa Helikopter eller något. :va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph