Bott

Den där serien är väl redan avgjord?
Aprilia vann...Swedie vid spakarna.

Kul att se vem som kommer 2á dock :gnissla

Jepp, ser riktigt bra ut. Har dock inte koll på vem många av förarna är... Lär väl ge sig på första rejset :)

Ska också bli spännande att se hur kass min gamla Aprilia är. Förhoppningsvis är den inte alltför trött och då ska man väl kunna bjuda upp till fight...

Det blir ju en skaplig blanding med folk iaf. :)

Från A förare och "fabriks" team till lågbudget team med förare som tävlar för fösta gången.. :gnissla

Hde vart roligt att se lite mer variation bland hojarna. Hur står sig en superduke i konkurransen. Känns som att den är rätt körd på en lång raka:confused:

Super Duke vann på Sviestad, duktig Sviestadspilot styrde hem det racet.....vråltrimmade duccar fick stryk.

O Bellman eller? Är dom duktiga förare?
EDIT: Är det du som är svensken kanske?

Har pratat en del med Webbis på nordicbott sajten och han säger att den danske föraren skall vara riktigt snabb. Finns ju en del galna danskar.

Japp, det är jag det.. :tummenupp

2788641 Då får den tjockisen nog först träna upp sina datanördsmuskler så att han orkar mer än 5 varv… :hihi
app app! Gått ner ett par kilo faktiskt. 4 tror jag det är. Väger 76 nu! :)

dock har jag upptäckt att jag har något fel i höger handled. För mycket brosk eller nått så jag kan knappt böja handleden uppåt ordentligt.

dock har jag upptäckt att jag har något fel i höger handled. För mycket brosk eller nått så jag kan knappt böja handleden uppåt ordentligt.

Din kropp har helt enkelt anpassat sig till att hålla stumt !!

:felämne Sorry, men det går bara inte att låta bli att kommentera...

Du får sluta upp med såntdär... eller åtmindstånde använda vänsterhanden ibland...:D :tuttar :D

Hur lång är du? Runt 178? Börjar själv nämligen bli orolig för min egen viktökning...

Last edited:
Det blir ju en skaplig blanding med folk iaf. :)

Från A förare och "fabriks" team till lågbudget team med förare som tävlar för fösta gången.. :gnissla
Du är väl medveten om att du aldrig kan kalla ditt team för ett lågbudgetteam, inte med den hojen :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...