BoTT på Mantorp

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
I soder
Hoj
Ducati
Hoppas på en hel hög med BoTTare på Mantorp men hur många kommer egentligen?

Jag och Micke kör iaf från Skåne norrut.


#38 Christoffer Alwén
#66 Michael Persson
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Peter ilar #10
Claes Grane #62
Kommer vi åker från Dalarna Dalarna :tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Vem blir snabbast o vem vinner Alex har redan börjat ringa o psyka mig han har tränat massor på mantorp o på gymet. Och duccen går som fan det såg vi på Knudan.
Leela har ju oxå en ducce med pulver o är sen på bromsen.
Petjo har ännu mer pulver o bromsar ännu senare.
Gson är bott kung.
Jarle är snabb men har han kört på mantorp.
Ilar har sett mantorp en gång 2002 men kan han ha ett ess i skjortärmen.
 

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
I soder
Hoj
Ducati
Som det ser ut nu är min säsong över,,,,,,,

Jag hämtar dig på onsdag em :tummenupp

Du får åka med om du lovar att hålla dig bakom mig :D



Försökte hitts STCC spelet så man kan träna på banan men det sket sig :gnissla
Det blir till att ta rygg på någon som håller knapp styrfart (finns det någon sån) :va
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag har äntligen fått en gnutta fart o ska göra väsen av mig!
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Jag är lite sugen att köra Mantorp men hittar inte runt där och kan inte ta ledigt från jobbet för att träna på torsdag. Får satsa på att peaka till andra racet :)

Gästförare i Team Dalarna/Tenstar #84
 

Simrishamn

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2009
Ort
Simrishamn
Hoj
Ducati 1198
Jag tackar så hemskt mycket för hjälpen, vill hjälpa till lite tillbaka när mitt totalt sammanlagda elände har minskat av lite,,,,det är alldeles för mycket av den varan just nu.

Ps, När får vi träna på torsdag? Jag hittar inga tider.



Jag hämtar dig på onsdag em :tummenupp

Du får åka med om du lovar att hålla dig bakom mig :D



Försökte hitts STCC spelet så man kan träna på banan men det sket sig :gnissla
Det blir till att ta rygg på någon som håller knapp styrfart (finns det någon sån) :va
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Tror att det är Geir som kommer med största överaskningen :va
Det kan bil en eller två Plassen eller än bättre en Kai börre på Hydrolift Racings Ktm :yoparty:yoparty:yoparty
 

Blondell

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2008
Ort
Söder
Hoj
Ducati 899 Panigale
Jag tackar så hemskt mycket för hjälpen, vill hjälpa till lite tillbaka när mitt totalt sammanlagda elände har minskat av lite,,,,det är alldeles för mycket av den varan just nu.

Ps, När får vi träna på torsdag? Jag hittar inga tider.

Du anmäler dig genom att betala till ARC´s bankgiro, kolla bott-sidan. Du anmäler i vilken grupp du vill köra, alltså, rookie 1000 om du är b-förare eller sbk om du är A. :)
www.nordicbott.net

Hoppsan, Lind på Blondells dator :)
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Tror att det är Geir som kommer med största överaskningen :va
Det kan bil en eller två Plassen eller än bättre en Kai börre på Hydrolift Racings Ktm :yoparty:yoparty:yoparty

äh Geir snackar så mycket :arsele Har ju aldrig hänt nåt som han har förutspått :gnissla:)
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
äh Geir snackar så mycket :arsele Har ju aldrig hänt nåt som han har förutspått :gnissla:)

:7petaEhhhh.. Jarle kom inn og vant, og han har slått deg hver gang:arsele som jeg sa før sesongen:tuttar Vi er nå ikke lenger 2, men 5 "faste" norbaggar:DSom jeg sa før sesongen:tuttar Jeg fikk mine 5 min of glory:banana som jeg sa i forrige sesong:tuttar At det har kommet en del utsagn fra meg som ikke har vært korrekte, må du legge på kontoen for mye vilje, men lav gjennomføringsevne (og avtaler som av flere årsaker ikke har vært mulige å gjennomføre):brinnerup But I do my best my friend:)
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
:7petaEhhhh.. Jarle kom inn og vant, og han har slått deg hver gang:arsele som jeg sa før sesongen:tuttar Vi er nå ikke lenger 2, men 5 "faste" norbaggar:DSom jeg sa før sesongen:tuttar Jeg fikk mine 5 min of glory:banana som jeg sa i forrige sesong:tuttar At det har kommet en del utsagn fra meg som ikke har vært korrekte, må du legge på kontoen for mye vilje, men lav gjennomføringsevne (og avtaler som av flere årsaker ikke har vært mulige å gjennomføre):brinnerup But I do my best my friend:)

Äh, snicksnack! Jag har ju varit skyst mot Jarle, måste ju få grabben att känna sig välkommen ;)
Dessutom vann han det racet jag inte körde :krama

Jag står fast vid mina påståenden :p

Dessutom dök aldrig Eker upp :glömdet

Puss älskling:tuttar
 

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Men bara 9st smiles i ditt inlägg, du har lagt av dig helt o hållet :)

För mig blir det inge fler rejs i år tyvärr. Har varit ett riktigt skit år, Har precis hittat en sprucken kolv i hojen. Nä det får bli nya tag nästa år. ha de så sköj boys!

Tror tyvärr att det blir regn, och att Jarle mannen tar det om han kommer. Bästa B-förare blir som vanligt Peter, som för övrigt ska klassa upp sig till nästa år :yoparty




:7petaEhhhh.. Jarle kom inn og vant, og han har slått deg hver gang:arsele som jeg sa før sesongen:tuttar Vi er nå ikke lenger 2, men 5 "faste" norbaggar:DSom jeg sa før sesongen:tuttar Jeg fikk mine 5 min of glory:banana som jeg sa i forrige sesong:tuttar At det har kommet en del utsagn fra meg som ikke har vært korrekte, må du legge på kontoen for mye vilje, men lav gjennomføringsevne (og avtaler som av flere årsaker ikke har vært mulige å gjennomføre):brinnerup But I do my best my friend:)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Men bara 9st smiles i ditt inlägg, du har lagt av dig helt o hållet :)

För mig blir det inge fler rejs i år tyvärr. Har varit ett riktigt skit år, Har precis hittat en sprucken kolv i hojen. Nä det får bli nya tag nästa år. ha de så sköj boys!

Tror tyvärr att det blir regn, och att Jarle mannen tar det om han kommer. Bästa B-förare blir som vanligt Peter, som för övrigt ska klassa upp sig till nästa år :yoparty

Jag kan ju inte köra i regn men jag ska klassa upp mig så fort jag vinner rookiecupen det har jag lovat mina sponsorer med lite tur till Anderstorp och då är målet att va före MrLind även i första böj:arsele:arsele:arsele
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Äh, snicksnack! Jag har ju varit skyst mot Jarle, måste ju få grabben att känna sig välkommen ;)
Dessutom vann han det racet jag inte körde :krama

Jag står fast vid mina påståenden :p

Dessutom dök aldrig Eker upp :glömdet

Puss älskling:tuttar
1. Jarle har vel vært før deg i alle race????
2. Forsøk å ha kontroll på den fyren - klarer du det vet jeg mange som vil betale deg godt:krama

Forøvrig les hva jeg skriver - jeg er jo enig, mer prat en innhold - thats me:) take care buddyboy
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top