BoTT-hets før Falken 1. aug

Oj, härlig tråd med fart i! Hets inför race är gott, inte så ofta man ser det nuförtiden på SH (eller hänger jag här för lite nuförtiden).
Man e lite sugen på att köra BOTT nån gång.
Lycka till alla!

:)

Edit: E tjejerna på bild från Malmö?
(tycker de ser bekanta ut)

Last edited:
Ikke skaffer du damer med bodypaint, ikke kan du skru, ikke har du hus - da er det din jobb å skaffe Gammeldansk til Falken:yoparty Og jo vi har telt, faktisk flere - man er da norsk:arsele

Jag fixar gammeldansk :fyllisar
:dricka

trots allt ovan kör jag ifrån dig, muhahahahaaa.
:arsele

Oj, härlig tråd med fart i! Hets inför race är gott, inte så ofta man ser det nuförtiden på SH (eller hänger jag här för lite nuförtiden).
Lycka till alla!

Edit: E tjejerna på bild från Malmö?
(tycker de ser bekanta ut)

Tackar! Klart du ska köra BoTT :tummenupp .

Last edited:
trots allt ovan kör jag ifrån dig, muhahahahaaa.
:arsele .

:7peta Dreamer, du har aldri vært foran i noe race jeg har fullført, og kommer aldri til å oppleve det heller:fatta!

Lycka till alla!

Klart du skal kjøre BoTT, eneste serien i Skandinavia hvor det sosiale kommer først - racet kommer som en slags bonus:yoparty

Last edited:
Aaaa, jag hängde ju nästan med dig med Pinky :rolleyes: så det är bara en fråga om när (och jag räknar med att det blir på Falken) :banana

Ja det er jo sant:rolleyes: 20-30 sek bak som beste resultat bak, når jeg kjørte med brudd i hånden er jo skikkelig nært:Bugar Nesten så jeg hørte deg i hekken, eller var det en 7-8 svinger bak:skrattaåt

Ja det er jo sant:rolleyes: 20-30 sek bak som beste resultat bak, når jeg kjørte med brudd i hånden er jo skikkelig nært:Bugar Nesten så jeg hørte deg i hekken, eller var det en 7-8 svinger bak:skrattaåt

Ap ap vad du har i "hekken" alltså i häcken vill vi andra inte veta och än mindre om det är Custe du har där bak :slicka

Pinky skall inte behöva ligga bakom någon och därför så förutspår jag att Pinky vinner alt kör av på rakan efter att ha sett Linds brudar i bussen :tuttar:tuttar

Ap ap vad du har i "hekken" alltså i häcken vill vi andra inte veta och än mindre om det är Custe du har där bak :slicka

Pinky skall inte behöva ligga bakom någon och därför så förutspår jag att Pinky vinner alt kör av på rakan efter att ha sett Linds brudar i bussen :tuttar:tuttar

Hallooo, i min alder er hemmoroider det eneste man HAR i hekken, mens Custe LIGGER i hekken (eller i norsk målestokk 20-30 sek bak):hej Og når det gjelder Falken så er det ikke en Pinky-bane:arsele Som sagt i innledningen - JEG VINNER:öl:mattias

Hallooo, i min alder er hemmoroider det eneste man HAR i hekken, mens Custe LIGGER i hekken (eller i norsk målestokk 20-30 sek bak):hej Og når det gjelder Falken så er det ikke en Pinky-bane:arsele Som sagt i innledningen - JEG VINNER:öl:mattias

BTW - Finns det någon bana som är en Pinky bana då?? :hojsmilie

Vi får väl se vad Custes ursäkt är för sin best :trixie från Österike eftersom han uppenbarligen tycker om att ta rygg på folk ju....... :arsele

Jadajadajada, jag kjörde med brutet båtben nästan hela säsongen :rolleyes: .
Det enda du vinner är gammeldanskdrickandet.... :brinnerup

Alla banor är Pinkybanor, det borde du veta Geir som blev ifrånkörd av henne varje race säsongen 2007 :tungan .
Å vad jag kommer skratta när KTM RC8R superduperkitGEIRedition är efter Pinky i mål :yoparty .

Go Kowe! och Pinky!!

Vi får väl se vad Custes ursäkt är för sin best :trixie från Österike eftersom han uppenbarligen tycker om att ta rygg på folk ju....... :arsele

Jag tar bara rygg på träningen och sedan så seglar jag ifrån på race :tummenupp

Last edited:
Jadajadajada, jag kjörde med brutet båtben nästan hela säsongen :rolleyes: .
Det enda du vinner är gammeldanskdrickandet.... :brinnerup

Alla banor är Pinkybanor, det borde du veta Geir som blev ifrånkörd av henne varje race säsongen 2007 :tungan .
Å vad jag kommer skratta när KTM RC8R superduperkitGEIRedition är efter Pinky i mål :yoparty .
:tummenupp

Feil formulering, jeg vinner gammeldanskdrikkinga OGSÅ:arsele

At DQ med sin sadomasocistiske livsstil grisbanker Pinky rundt på en måte som som fikk oss alle til å bøye oss i støvet er en ting - det underslår ikke det faktum at du fortsatt ALLTID er bak meg:D Og BTW jeg møtte aldri Pinky på Falken i 07, for den helgen kjørte jeg NM på rudskogen:krama Men se på resultatene fra 07 min venn, Falken var Pinky/DQ ikke bra - og det var ikke DQ´s feil:Bugar

NB! Pinky kom bak meg på Karlskoga, OG DQ var bak meg da han ble påkjørt:yoparty

Nopp innse de harde fakta unge mann, GFG (Gamle Fete Geir) kommer langt foran deg i mål:banana

Skal vi bedømme utfra DQ´s kjøring så er Sviestad, Anderstorp og Knutstorp baner Pinky liker - K.skoga og Falken har noe ved seg som den gamle damen ikke liker:va

Last edited:
You bet, my friend:) NB! Vi kan ta en forsmak til onsdag, da skal Robban og jeg trene på Falken:tummenupp

Jag kommer också på onsdag. Då ska jag först och främst hitta runt banan och sedan försöka få till chassit med Michelin, å om jag förstår dig rätt så är det väll inte helt enkelt :tungan . Så det blir nog svårt på 3 pass.

Man får nog vara där tidigt, det är ju bara en licensgrupp :gnissla .

Är det träning på onsdag alltså??
Ni snackar 15 juli eller??

Last edited:
Back