BOTT:are till Kemora??

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Vilka ska dit?? Någon från stockholm eller som åker båt härifrån dit som har plats över för mig och hoj??

Hur fan kommer man dit förresten.. kan man se någonstans om det finns finska BOTT eller nått?? Eller är Nordic Bott för hela Norden?? Dum fråga? :va

Nopp, kjører heller Norsk mesterskap på Karlskoga samme helg:tummenupp 4 reisedøgn (140 mil + ferge) for å kjøre 6 x 20 min pass blir for dumt

LIND!!! ÅK!!!! DOMINERA!!!!!:tummenupp

Köpte mig en liten buss igår, får se om han startar idag bara :tuttar Men dominera blir svårt, dessa förbannat snabba finnar, Reimo Kässeli bland annat, kommer ju pissa på en! Ska du dit moss?? Näää, du gillar ju inte erf, ska vara riktig racing :)

Ska du dit moss?? Näää, du gillar ju inte erf, ska vara riktig racing :)

Korrekt, ERF/Bott är ju till för föredettingar, en reträttplats, klasser man kör för att långsamt ruttna bort i glömska....
Vi andra, vi som vill upp, bli mästare, som känner att vi fortfarande har något att ge, vi kör RIKTIG racing (som du så elegant uttrycker det!).:)

Kom igen nu Lind, rulla igång bussen och ta dig till Finland!!! Du tar ju de där söliga finnarna lätt!!!
Lycka till!:tummenupp

Köpte mig en liten buss igår, får se om han startar idag bara :tuttar Men dominera blir svårt, dessa förbannat snabba finnar, Reimo Kässeli bland annat, kommer ju pissa på en! Ska du dit moss?? Näää, du gillar ju inte erf, ska vara riktig racing :)

Kesseli har banrekordet (det officiella) på Kemora med Duccen.
En svensk har det innoficiella :-)

Köpte mig en liten buss igår, får se om han startar idag bara :tuttar Men dominera blir svårt, dessa förbannat snabba finnar, Reimo Kässeli bland annat, kommer ju pissa på en!

Hur går det med bott planerna Mr Lind ? Ska du till Finland o :hojcbr ???

:huvet Linköping var en riktig nagel i ögat! Men det vore kul om du kom dit! Vill ju inte "fuska" :tummenupp
Ska du åka??

Ja givetvis ! :) Jag kan ju inte ge bort poäng till dig utan att köra om det.....

Vi får försöka att inte köra vilse i dom Finska skogarna bara.

Synd bara att det är så långt dit.

Ja givetvis ! :) Jag kan ju inte ge bort poäng till dig utan att köra om det.....

Vi får försöka att inte köra vilse i dom Finska skogarna bara.

Synd bara att det är så långt dit.

Ja, jag kommer eventuellt ha GPS med mig. Vill ju inte lämna WO pga att man sitter fastspänd mot ett träd i dom djupa finska skogarna och försöker låta som en gris!! :D bara för att man kört vilse och frågat om vägen :tungan

Hur kommer du dit då?? När åker du?

:gråta
Ja, jag kommer eventuellt ha GPS med mig. Vill ju inte lämna WO pga att man sitter fastspänd mot ett träd i dom djupa finska skogarna och försöker låta som en gris!! :D bara för att man kört vilse och frågat om vägen :tungan

Hur kommer du dit då?? När åker du?

Vi åker Husbilen med släp på färjan från kapellskär onsdag morgon 16e o hem måndag morgon 21e och sen direkt till Bike week i Karlskoga. det var det billigaste jag hittade men fortfarande dyrt som f. färga för 3600 och över 110 mil enkel resa. :gråta

Last edited:
:gråta

Vi åker Husbilen med släp på färgan från kapellskär onsdag morgon 16e o hem måndag morgon 21e och sen direkt till Bike week i Karlskoga. det var det billigaste jag hittade men fortfarande dyrt som f. färga för 3600 och över 110 mil enkel resa. :gråta

Fy faaan! Jag landade på typ 3400:- färja, men då åker jag från stockholm torsdag morgon och hem söndag natt/måndag morgon från nådendal, finland. Jag har ingen husvagn.. så då borde det ju inte varit så dyrt för dig?? Eller är det 3600:- hem sen också??

Fy faaan! Jag landade på typ 3400:- färja, men då åker jag från stockholm torsdag morgon och hem söndag natt/måndag morgon från nådendal, finland. Jag har ingen husvagn.. så då borde det ju inte varit så dyrt för dig?? Eller är det 3600:- hem sen också??

jag ska åka med denna färjan
http://www.finnlink.fi/asp/system/empty.asp?P=304&VID=default&SID=174505613577881&S=1&C=18245

men det skulle vara tur & retur för 3560:- men nu åker jag morgonfärjan för att det blir billigare.

jag bokade först med Stockholm - Åbo men det kostade 5600:-

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...