Botkyrka MK

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Hoj
Värsta åket
Var uppe en sväng i dag på banan och kollade. Var väl 3-4st som brummade runt. Är banan klar nu?
Vad gäller för att få köra?

Vad är status på banan då, hur klar är den? vore fett som fan med en motardbana i sthlm :D

kan man göra nått för att hjälpa till? Bor ju i Tullinge och har ju lite dötid ibland!

hojta till om ni behöver nån maskin eller så hjälper grärna till... har ett gäng grävmaskiner och hjullastare!

Är nog mer den minsta jag har behov av! Skall knuffa lite grus på gården bara!

okej...får se när den lilla rackarn kommer, köpte den i helgen på maskinexpo....farligt att dricka öl och kuta omkring bland leksaker=)

Ingen bråska! Jag har inte beställt gruset ännu! Du kanske har lastbil också? Ha ha ha

hojta till om ni behöver nån maskin eller så hjälper grärna till... har ett gäng grävmaskiner och hjullastare!

Hej kompis!!! :D
Du är väldigt välkommen upp till oss med!!
Vi sliter som djur här med hink å spade..

Hör gärna av dej om du vill så kan vi kanske deala lite ihop..

Häls Tommy
salaracingpark.se

Shit, kan inte vara svårt att skaffa polare när man har grävmaskin! :tummenupp
Du lägger inte asfalt oxå? :Bugar

Vi behöver all hjälp vi kan få och har en del jobb som kommer att kräva maskin.

Jag planerar att planera en arbetshelg :rolleyes: Har lite mkt just nu bara. Men är vi bara ett gäng en hel helg och har tillgång till lite maskiner så kan vi få klart ALLT på en gång så vi kan besiktiga sen.

Asfaltering är en egen grej som lever sitt eget liv. Förhoppningsvis är det något vi kan få till nu oxå.

Shit, kan inte vara svårt att skaffa polare när man har grävmaskin! :tummenupp
Du lägger inte asfalt oxå? :Bugar

Vi behöver all hjälp vi kan få och har en del jobb som kommer att kräva maskin.

Jag planerar att planera en arbetshelg :rolleyes: Har lite mkt just nu bara. Men är vi bara ett gäng en hel helg och har tillgång till lite maskiner så kan vi få klart ALLT på en gång så vi kan besiktiga sen.

Asfaltering är en egen grej som lever sitt eget liv. Förhoppningsvis är det något vi kan få till nu oxå.

Nää det bruka inte vara nå problem att få vänner när man har ett gäng maskiner haha:-)

Jag asfalterar inte, men har lite kontakter inom asfaltering!

Det är bara att höra av dig, gärna med liiite framförhållning så jag hinner planera in det :-)

Hej kompis!!! :D
Du är väldigt välkommen upp till oss med!!
Vi sliter som djur här med hink å spade..

Hör gärna av dej om du vill så kan vi kanske deala lite ihop..

Häls Tommy
salaracingpark.se

Det kanske går att lösa... Fast det är ju en bit till Sala ifrån Haninge:-)

Last edited:
Nää det bruka inte vara nå problem att få vänner när man har ett gäng maskiner haha:-)

Jag asfalterar inte, men har lite kontakter inom asfaltering!

Det är bara att höra av dig, gärna med liiite framförhållning så jag hinner planera in det :-)

Med god framför hållning lär det bli. Varje helg hela juni är fullbokad nu förutom midsommarhelgen. Men nått säger mig att andra inte är så intresserade just då?

En tanke kan ju att vara att köra två vardagar i följd under semester om det kan vara att föredra för dig? Själv har jag ingen semester i sommar men kan nog ta ledigt för sånna ädla syften som att bygga Supermoto-bana :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti