Bostadsjakt i Malmö

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Sålt min lägenhet och letar nu bostad i Malmö regionen.
Maxhyra 5000 vid andrahand
Gärna stor 1:a till mindre 2:a 30-50 kvm.

Alternativt en bostadsrätt maxpris är cirka 350,000 då.

Hör gärna av er :kär
Om några veckor måste jag flytta ut..

Är SH ett bra annonsform för bostad? Kolla söktjänsten där bostadsbolag i Malmö och kranskommuner lägger upp bostäder. Du kan säkert googla dig fram till namnet på söktjänsten. Det är inget jag själv använt mig av utan bara läst om den. Alla privata bolag lägger nog inte upp bostäder där dock. Kolla även i Sydsvenskan, blocket och dylikt efter annonser om andrahandsuthyrningar eller förstahandskontrakt.

Önskar dig lycka till i ditt bostadssökande. Malmöregionen är förhållandevis stort område så det lär nog inte bli något problem att hitta ett 1:a handskontrakt någonstans om du inte är väldigt kräsen av dig och vill bo i de mest attraktiva områdena.

Har hört att Rosengård brukar ha lägenheter lediga titt som tätt, någon del att inrikta sig på :fakta

Jag letar också i Malmö men för mindre budget. Delar gärna. Bara att skicka PM ifall ni har något.

Måste det vara "i" Malmö eller funkar det med lite pendling?

Måste det vara "i" Malmö eller funkar det med lite pendling?

Helst Malmö/Lund.
Behöver inte vara innerstad men inte långt och helvete heller. Där har jag ju bott nu i Hässleholm. Ska på visning för försthandskontrakt i Lund så får vi se vad som händer.

Helst Malmö/Lund.
Behöver inte vara innerstad men inte långt och helvete heller. Där har jag ju bott nu i Hässleholm. Ska på visning för försthandskontrakt i Lund så får vi se vad som händer.

Lund ligger på 4 plats över bästa stället att bo på i Sverige, Malmö ligger på typ 267:e. Just saying:fakta

Lund ligger på 4 plats över bästa stället att bo på i Sverige, Malmö ligger på typ 267:e. Just saying:fakta

Enligt Smålands Nations vetenskapliga undersökning? Frågar du folk i Malmö hamnar inte Lund högt upp. Det är ju en spökstad med fem fik och ett självdöende centrum. Forza Malmö! :)

Lägenhet på Södervärn funnen, 49 kvm, 4200 i hyra =) helt OK!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park