Bosse. Marodören?

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Tryck här, läs och lär!

Man kanske skulle starta någon egen TVserie.. MC-gynekologen?
Den kan ju inte mer än misslyckas liksom :hihi

Har sett det där och det är bara löjligt. Är man idiot eller totalt valhänt kan man inte ens peta med en pinne i en hundskit utan att båda går sönder(som någon sa en gång) Att sen skylla det på Bosse???

Grabben som det står om hade fått veta att det kunde vara skadligt. Han hade inte gjort sönder något.

enligt honom ska man alltid om man har ett par däck som är bättre än de andra 2 ha de bästa bak för att "undvika sladd".... :va

Teo skrev:
enligt honom ska man alltid om man har ett par däck som är bättre än de andra 2 ha de bästa bak för att "undvika sladd".... :va

Helt riktigt. Sämre däck bak kan ge en bil som vänder sig i en katastrofsituation. Deformationszonerna är fram o bak på bilen, inte i sidorna.

Kanske lite väl OT men kolla den 19-årige killens gula farkost. Mig veterligen ser det där ut som en Nissan 300 zx :näsblod !

Jag vet inte hur många ni känner, men jag känner i alla fall inte så många 19-åringar som kör en bakhjulsdriven sportcoupe med 300 hk för över 100 000:-...Men, jag bor förstås inte i rikemanslandet Sverige :gråta

http://www.expressen.se/index.jsp?a=121309

19-åringen ser ju inte ut att kunna sådär otroligt mycket med tanke på att han satt buntband runt friskluftsslangarna i motorutrymmet. Det kanske är så att han är en verklig snåljåp som hellre buntar ihop saker och fixar annat med vetemjöl än att lösa problemen på rätt sätt.

Bosse är hur skön som helst, sen att folk bakar kanelbullar i kylaren får de ta ansvar för själva... Timell är nog ett större hot...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage