Borttapad clips (?) till nålen

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Tja!

Jo va ute och tänkte bestycka om aprilian lite eftersom den gick för fettigt.
Men när jag skulle sätta tillbaka clipset(?) så tappa jag det och nu är det borta:huvet :huvet :huvet :huvet

Nån som vet vart man kan köpa dessa..? Eller om nån har en 34mm förgasare till salu?

Tja!

Men när jag skulle sätta tillbaka clipset(?) så tappa jag det och nu är det borta:huvet :huvet :huvet :huvet

Nån som vet vart man kan köpa dessa..? Eller om nån har en 34mm förgasare till salu?

Om du tappade det så lär det ju ligga nånstans på golvet i garaget? eller sprang du ett maraton med föggen i handen? :rolleyes:

Tja!

det enda du kan göra om du ej kan leta upp det är ju att fråga i olika mc-företag

Tja!

Är det dellorto eller?

De finns satser med låsringar av den typen att köpa hos verkstadsfirmor ex autoexperten, mekonomen.. vet inte om du kan köpa en löst dock

köp en orginal hos din återförsäljare annars

2947893 Ta en ficklampa och lys i nivå med golvet och kryp runt & leta, brukar vara lättare att hitta då, för de kan "blänka" till liksom =D Har iaf fungerat för mig några gånger :tummenupp
To find the clip You have to think like a clip, become a clip. :hihi Förlåt kunde inte låta bli. Det var typ den stilen över inlägget. :tungan

Last edited:
Hitta den eller farsan gjorde den låg typ i sågmaskinen under bordet men tack ändå ska köpa några iaf men vet ju aldrig när detta händer igen...

Om man flytar ner clipet går den fettare då? Eller är det om man flyttar upp det den går fettar?

Flytta ner den ett steg och det vart igen skillnad förutom att på låga varv så ville den dö om man gav för mycket gas men stiftet var fortfarande vit typ...

Men stiftet är också helt nytt så antar att det inte blir brunt på en gång?

Om man flytar ner clipet går den fettare då? Eller är det om man flyttar upp det den går fettar?

Flytta ner den ett steg och det vart igen skillnad förutom att på låga varv så ville den dö om man gav för mycket gas men stiftet var fortfarande vit typ...

Men stiftet är också helt nytt så antar att det inte blir brunt på en gång?

Sedan när fanns ord som fettigare och fettare i svenska ordlistan?:va

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back