Borttagning av tråd

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Kan inte webmaster (Swedie) berätta varför han tog bort tråden pirelli?
Dum fråga kanske men jag missade hela tråden, så jag vet således inte vad den innehöll.
Kan vara bra för alla (kanske) att se eller få läsa om vad som inte är tillåtet!

mvh / Mr.Jim

Det var en ren annons från en firma. För privatannaonser finns annonsforumet och firmor vill väl Swedie att de ska köpa annonsplats om de vill nå folk här.

Goodstuff skrev:
Det var en ren annons från en firma. För privatannaonser finns annonsforumet och firmor vill väl Swedie att de ska köpa annonsplats om de vill nå folk här.

Makes sense.

Goodstuff skrev:

Ok då e jag med....

Rena annonser från företag som vill sälja accepteras inte.

Jag har inte bestämt mig hur det är med gruppköp ännu, ifall de ska tillåtas eller inte.

Swedie skrev:
Rena annonser från företag som vill sälja accepteras inte.

Jag har inte bestämt mig hur det är med gruppköp ännu, ifall de ska tillåtas eller inte.

Jag kan förstå att du vill ha in pengar, håller helt med i annons delen men gruppköp delen förstår jag inte :va . Om vi Rokisar går ihopp köper lite billiga däck och kan åka mer...just det då har du nån annons här med däck :huvet .

Det kan ju bli en konflickt men vi kommer väl gå ihopp endå. Kan inte handlarn hålla bra priser kollar man väll nån annanstans eller?

Just det dra till ett annat forum... fan jag svara på minna egna frågor :6surkart

björn

Last edited:
Det har ingenting denna gången med att jag ska tjäna pengar utan ett kontraktsproblem. Nästa år blir det fritt (med begränsning). Gruppköp vetikatten asså, det är tunn tråd... vet inte hur jag ska göra.

Swedie skrev:
Det har ingenting denna gången med att jag ska tjäna pengar utan ett kontraktsproblem. Nästa år blir det fritt (med begränsning). Gruppköp vetikatten asså, det är tunn tråd... vet inte hur jag ska göra.

Vad är det som talar emot gruppsköpstrådar.

Att företag inte ska annonsera här utan att dega e ju solklart.

RoLLER skrev:
Vad är det som talar emot gruppsköpstrådar.

Att företag inte ska annonsera här utan att dega e ju solklart.
Det är gruppköpstrådar om däck jag är tvivelaktig om. Övriga gruppköp får diskuteras om via PM med mig.

*/ ?>
Back