Bortskänkestråden

hur blir det med micron o dammsugaren boys? (mr.k o superlight)? annars blir det att någon annan får dom eller myrorna, dom börjar snart att samla damm :)

hur blir det med micron o dammsugaren boys? (mr.k o superlight)? annars blir det att någon annan får dom eller myrorna, dom börjar snart att samla damm :)

Jag har ingen bil så jag har lite svårt att hämta just nu. Om du har vägarna förbi staffanstorp så slå en signal på 0705206481.

Tömde min vattensäng. Madrass (fulldämpad), säkerhetsduk o slangmojänger.
Bara att hämta.

Provade att ringa dig idag igen när jag var i Malmö, men får bara som svar att abonnenten inte kan nås :va

Försökte i torsdags och i helgen också!

kan du ta micron med dig då oxå och kanske lämpa av den hos mig?

Kan jag göra, bara jag kommer fram på telefonen nån gång :D

Last edited:
Öhh har bl a en såndärada studsmatta för små. Använd en säsong

För avhämtning !

En härlig IKEA stol/fåtölj i grå nylon bortskänkes. Finnes hos mig i Staffanstorp denna veckan ut och från nästa vecka finns den på Staffanstorps återvinningsstation... Kom o hämta!

Bifogat

• DSC00061.JPG
    DSC00061.JPG
    137 KB · Visningar: 60
Last edited:
En härlig IKEA stol/fåtölj i grå nylon bortskänkes. Finnes hos mig i Staffanstorp denna veckan ut och från nästa vecka finns den på Staffanstorps återvinningsstation... Kom o hämta!

OOOOO... NYYYYLON.... Det e bra... jag skulle dock villja kolla på den med CSI-Glasögon på mig först... skulle jag bli bländad?

Jag hittade en sak till... En IKEA skrivbordsstol i vit plast. Kom o hämta!

Bifogat

• DSC00062.JPG
    DSC00062.JPG
    123.4 KB · Visningar: 46
Vafan påg.... det känns som du har frågat alla expediter när du handlat: "Är det helt säkert att denna möbel är avspolbar med högtryck? Jag kan bli lite "skvättig" av mig...

Vafan påg.... det känns som du har frågat alla expediter när du handlat: "Är det helt säkert att denna möbel är avspolbar med högtryck? Jag kan bli lite "skvättig" av mig...

Då skulle du sett resten av lägenheten... Helt inklädd i plast. :yoparty

105säng bortskänkes.
Är inte snygg utan madrasskydd men funderar fin fint att sova i. Bäddmadrass saknas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman