Borste eller liknande för att fixa karborre till ryggskydd?

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Kardborren som går runt magen på mitt ryggskydd släpper hela tiden så fort man spänner magen. Från början fäste det riktigt bra. Har hört talas om nån slags borste eller liknande man kan använda för att fixa till "hullingarna" som gör att det hela fäster. Nån som vet vad en sån borste heter eller var jag kan få tag på en? Och nej jag har inte blivit fetare!

Har du en mamma/flickvän/syster/granne som vet hur man använder en symaskin eller om du rent av vet det själv är det väl lättare att bara sprätta bort det gamla kardborret och sy fast ett nytt. :tummenupp

Är det ett Halvarsson track så kan du ringa till Halvarssons och berätta så skickar dom ut en fraktsedel. Skicka in det och du får tillbaks det med nya fina kardborrar. :tummenupp

Basse skrev:
Kardborren som går runt magen på mitt ryggskydd släpper hela tiden så fort man spänner magen. Från början fäste det riktigt bra. Har hört talas om nån slags borste eller liknande man kan använda för att fixa till "hullingarna" som gör att det hela fäster. Nån som vet vad en sån borste heter eller var jag kan få tag på en? Och nej jag har inte blivit fetare!

Aleleo skrev:
Är det ett Halvarsson track så kan du ringa till Halvarssons och berätta så skickar dom ut en fraktsedel. Skicka in det och du får tillbaks det med nya fina kardborrar. :tummenupp
ooh, bra att veta om kardborrarna tar "slut" mitt skydd :)

Aleleo skrev:

Funkar även att lämna in det där man köpte det.
Tror det var nåt produktionsfel på en del av track-ryggskydden.

Det viktiga är iaf att det går på garantin..

Skräddaren fixar nytt på samma dag eller över natten. Billigt. Det är bara den mjuka delen som behövs ersättas. På misst sydde han bara dit nytt ovanpå och det funkar prima.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT