Borsta av bilen

Jag tror han har fostrats i sann kommunistisk anda!

"Det går inte så fort, men så blir det inte så bra heller!"

Jag tyckte de mer såg ut som en kommunalare alt. var han ansluten till Byggnads.

Kommunalare helt klart, så där noga är väl ingen som är med i byggnads :D

edit:tempot var ju helt klart i kommunalarnivå, men vetto fan om dom heller är så noga...

Last edited:
Med risk för att vara en tråkig jävel men har för mig att jag läst att personen i fråga leder av tvångssyndrom (OCD, obsessive compulsive disorder).

:hihi

Han borstar ju iaf av bilen. Man kan inte annat än skratta åt alla som beklagar sig över att bilen bara är en stor iskaka. När de aldrig borstar av bilen och har kupévärmarn igång 24/7.

Vi är två stycken på parkeringen som borstar av bilen varje morgon. Det tar cirka 5min och jag har aldrig haft problem med isbildning på min bil, inte han heller. Det syns dessutom väldigt tydligt på parkeringen vilka som sköter det. Ser grymt mycket mer städat ut när bilen är snö och isfri.

Jag brukar klimatkompensera tillbaka genom att alltid ha bilen på tomgång tills alla rutor tinat upp...

• Gilla
Reaktioner: TRS
Med risk för att vara en tråkig jävel men har för mig att jag läst att personen i fråga leder av tvångssyndrom (OCD, obsessive compulsive disorder).

Det blir ju knappast tråkigare för det, OCD's är ju skitkul i många fall så länge det inte rör sig om att vilja kasta sig framför tåget.

Vilket är knäppast?

1. En snubbe som snöar av sin bil på ett ovanligt sätt?

2. 15 snubbar som sitter och tittar på när en snubbe snöar av sin bil på ett ovanligt sätt?

Vilket är knäppast?

2. 15 snubbar som sitter och tittar på när en snubbe snöar av sin bil på ett ovanligt sätt?
3.nån står och filmar det,inte sätter upp en kamera utan filmar det..

finns många här på sh som lider av hans tvångstankar fast inom helt andra grejer.

Precis, det var ju i någon tråd tidigare en SH beskrev ritualerna med att ta en tur på hojen.

Vissa är rätt maniska med ritualerna runt det också.

"Jamen det är klart att man måste rengöra och smörja kedjan efter varje tur, samt att ta bort myggliken från hjälm och skinnställ, det blir ju bra gjort då"

Visst, det blir bra gjort när den där snubben tar bort snö från bilen också....

Är det bara jag som reagerar på att han använder en metallskyffel till att ta bort snön från bilen, lacken måste vara exceptionellt bra för att tåla det!!!

Det var kanske tvärt om, han var nog rädd för att repa skyffeln....

Vilket är knäppast?

Nummer 1 är knäppast. Det är fullkomligt normalt att tycka att det här är skitroligt.

Precis, det var ju i någon tråd tidigare en SH beskrev ritualerna med att ta en tur på hojen.

Vissa är rätt maniska med ritualerna runt det också.

"Jamen det är klart att man måste rengöra och smörja kedjan efter varje tur, samt att ta bort myggliken från hjälm och skinnställ, det blir ju bra gjort då"

Visst, det blir bra gjort när den där snubben tar bort snö från bilen också....

ja eller de som inte ens kan använda sina hojar för då blir de slitna, eller de som tror att man ska tvätta en hoj hela tiden och förstör hojen för det enda aktivitet de gör med hojen för det mesta är att tvätta den med en massa starka medel.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg