Borra bromsskiva

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hej,

Min kollega har en Yamaha SR500 och behöver hjälp med att borra en bromsskiva.
Jag vet att den kan spricka o s v men hon vill verkligen borra den.
Är det någon som vet vart och till vem man kan vända sig?

Hälsa henne att när hon kör i 110 och blir tvungen att bromsa hårt och hennes skiva spricker, då lär hon önska att fåfängan inte gått före ekonomi. Har hon inte råd - fuck it. Jag blir lika förvånad när jag ser moppefuckon trimma sina mopeder att gå i 190 istället för 50, men bromsarna är fortfarande dimensionerade för att stoppa från 50.

Hälsa henne att när hon kör i 110 och blir tvungen att bromsa hårt och hennes skiva spricker, då lär hon önska att fåfängan inte gått före ekonomi. Har hon inte råd - fuck it. Jag blir lika förvånad när jag ser moppefuckon trimma sina mopeder att gå i 190 istället för 50, men bromsarna är fortfarande dimensionerade för att stoppa från 50.

Har inte du kommit fel nu din fjolla från fjoll-träsket :mad:

men fan att jag måste hålla med dej :mad:

JAG HATAR DIG :mad:

Men Linda då, har inte du en make som är verktygsmakare, han borde göra detta dagligen + massa andra hojdelar...:arsele

Har inte du kommit fel nu din fjolla från fjoll-träsket :mad:

men fan att jag måste hålla med dej :mad:

JAG HATAR DIG :mad:

Hörrö pöjkvasker. Jag förklarar mitt existensberättigande med att jag är förlovad med en Göteborska. Din ursäkt skall dock bli intressant att höra. Och det är klart du håller med mig - I am your God! ;)

Men Linda då, har inte du en make som är verktygsmakare, han borde göra detta dagligen + massa andra hojdelar...:arsele

:mad: hmpf.... är inte gift med honom... :D Sambo tror jag det kallas i vårt fall :D :D

Hojdelar kan han fixa om jag behöver men han vill inte borra en bromskiva.

Håller med både Freppa och Gottis i det fallet att man inte ska bråka med bromsskivor.. men det är inte mina grejer det handlar om :)

Inte innan utan Efter ska det ju va

Hörrö pöjkvasker. Jag förklarar mitt existensberättigande med att jag är förlovad med en Göteborska. Din ursäkt skall dock bli intressant att höra. Och det är klart du håller med mig - I am your God! ;)

Fan kvinnan i fråga det gäller måste ju ha fått in dej på rätt spår :näsblod

Min ursäkt :va det vet i fan har ju resten av Familjen här med men dom flyttade ju hit Efter mej Firar 10 år Jubileum i GBG nu i höst det känns stort :D

Kan du inte ta och masa dej till Gälleråsen den 11-12 april och köra instruktör för RR-fabriken med mej :)

Last edited:
Nope. Kommer testa för California Superbike School som instruktör i maj och eventuellt jobba som instruktör åt Tony Meijer i Augusti, men i övrigt i år så ligger alla mina åtaganden nere. Två skäl:
1: Jag jobbar enormt mycket från Danmark (läs: bor)
2: Jag gifter mig i Juni, och det kommer ta en hel del tid också :)

Men lycka till med ungdomarna! Se till att coacha, inte chefa, så kommer det gå superbra!

Nope. Kommer testa för California Superbike School som instruktör i maj och eventuellt jobba som instruktör åt Tony Meijer i Augusti, men i övrigt i år så ligger alla mina åtaganden nere. Två skäl:
1: Jag jobbar enormt mycket från Danmark (läs: bor)
2: Jag gifter mig i Juni, och det kommer ta en hel del tid också :)

Men lycka till med ungdomarna! Se till att coacha, inte chefa, så kommer det gå superbra!

okej Lycka till med Testet på CsS då gubbjävel :mad: men det är ju klart du är ju gammal och långsam så du borde passa där :tungan

Skämt å sido :) det blir nog bra vart ska Tony Meijer ha sina kurser sen då p Åsen lr tänkte nämligen anmäla mej om jag får råd :)

Grattis till giftemålet då :) angående Coacha så får Torstien ordna det jag bara åker med :rolleyes:

nu är vi lite off :confused:

BORRA INTE BROMSSKIVAN

nu är vi lite off :confused:

BORRA INTE BROMSSKIVAN

:D :D
Har nog lyckats övertala henne till att INTE borra bromsskivan... :tummenupp

och det är helt ok att vara lite off topic ibland :pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...