Born to be alive *klipp*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Du har för mycket fritid :)

närå en del är roliga. blir så sjukt på något sätt när man ser alla klipp då alla gör hitler hälsning o allt folk o jubel o mera o mera. helt sjukt mäktigt, Fast åt helt fel helsikes håll liksom.

tänk om hitler var god istället för ond, fast då kanske han inte fått någon makt...

smallsocks skrev:
2569812 Du har för mycket fritid :)

närå en del är roliga. blir så sjukt på något sätt när man ser alla klipp då alla gör hitler hälsning o allt folk o jubel o mera o mera. helt sjukt mäktigt, Fast åt helt fel helsikes håll liksom.

tänk om hitler var god istället för ond, fast då kanske han inte fått någon makt...
Ja hade han inte startat krig, så hade han varit historiens bästa ledare...han fick ju landet på fötter igen. Alla fick jobb, och slapp svälta.

Tråkigt att det spåra ur en aningen....

IronMike skrev:
2570572 Ja hade han inte startat krig, så hade han varit historiens bästa ledare...han fick ju landet på fötter igen. Alla fick jobb, och slapp svälta.

Tråkigt att det spåra ur en aningen....

En aning? kallar du andra världskriget för en "aning"?

när din kompis ringer och säger att han äh jag orkar inte ens driva...

hehe

smallsocks skrev:
2570657 En aning? kallar du andra världskriget för en "aning"?

när din kompis ringer och säger att han äh jag orkar inte ens driva...

hehe

Men Herregud! Adolf var inte mer en människa, och alla kan väll göra fel! :va

Dominator-Rocks skrev:
2570683 Men Herregud! Adolf var inte mer en människa, och alla kan väll göra fel! :va

hahahha
ramlade ner på golvet av skratt och dog nästan... men sedan kom jag på att det var ju inte ens kul, inte ens ironiskt kul.

tadaaa :tummenupp

operation: tracka dominator_rocks börjar nu!

Dominator-Rocks skrev:
2570683 Men Herregud! Adolf var inte mer en människa, och alla kan väll göra fel! :va
Tror ganska många skulle göra likadant om de fick makten "tyvärr"..oavsett vad man spelar, risk, monopol eller civilisation - så vill man va störst bäst å vackrast..samt att man ogillar kommunism å "de som har stora näsborrar för att luften är gratis"

Vi kommer säkert få uppleva ett 3e världskrig..om det inte redan startat.

:huvet

IronMike skrev:
2571957 Tror ganska många skulle göra likadant om de fick makten "tyvärr"..oavsett vad man spelar, risk, monopol eller civilisation - så vill man va störst bäst å vackrast..samt att man ogillar kommunism å "de som har stora näsborrar för att luften är gratis"

Vi kommer säkert få uppleva ett 3e världskrig..om det inte redan startat.

:huvet

Skall bara förtydliga att det var med en viss smulla ironi jag skrev det där inlägget, även om inte småstrumpan tyckte det!

Dominator-Rocks skrev:
2572883 Skall bara förtydliga att det var med en viss smulla ironi jag skrev det där inlägget, även om inte småstrumpan tyckte det!

hehe jag fattar väl att det är ironi, mitt med... ;-)

småstrumpan! Wohoooo nästna rätt, lillstrumpan kallas jag... på jobbet. Dont ask me why...

smallsocks skrev:
2572909 hehe jag fattar väl att det är ironi, mitt med... ;-)

småstrumpan! Wohoooo nästna rätt, lillstrumpan kallas jag... på jobbet. Dont ask me why...

Varför kallar dom dig så ? ( Kan inte engelska)

Dominator-Rocks skrev:
2573030 Varför kallar dom dig så ? ( Kan inte engelska)
Meh vet du inte varför ??! :näsblod

Han e ju strumpkungen.... oavsett tillfälle :tummenupp

Bifogat

• strumpa.JPG
    strumpa.JPG
    21.4 KB · Visningar: 67
Dominator-Rocks skrev:
2573030 Varför kallar dom dig så ? ( Kan inte engelska)

ahaha vet ej... någon slags "förnedrande grej" kanske, att sätta mig på plats typ eller jag vet inte... istället för säga mitt namn.. hm

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg