Borlänge-åka-tråd!

jocke i köping skrev:
2350336 på söndag är jag ledig ,, åker från stockholm på söndag middag,kan mycket väl åka över sala o fagersta hem,, no probblem ,, vore kuligt tycker jag ,,
du får sms:a mig ditt telenummer för jag har ny telefon o simkort ,, slarvade bort rubbet på delta ,, faaaaaaaaaaaaan alla telenummer borta o alla anteckningar ,, hör av dig ,,

kuligt // Jocke

Kul! Det gör jag! Vi hörs senare då - vill höra aáaaaallt om Delta också!

Okay, jag är ledig så säg till i så fall. Jag kan åka när som helst denna och nästa vecka :)

Jag kan framåt kvällningen om man får va med. Nämn tid och plats så kommer jag med ångloket.

Det går säkert bra, jag ska åka lite mer ny, nyhetens behag :D Skriver lite senare för en till tur ikväll.

Näe, alltså man har röjt på stan, man har lärt sig att köra på bakhjulet och vad fanns kvar sen då:D. Jag åker en del uppåt och neråt också, och det blev för jobbigt vid längre färder.

MjO skrev:
2356654 Näe, alltså man har röjt på stan, man har lärt sig att köra på bakhjulet och vad fanns kvar sen då:D. Jag åker en del uppåt och neråt också, och det blev för jobbigt vid längre färder.

Okej förstår det. Min är väl lite mer landsvägsvänlig men utan kåpa är rätt drygt emellanåt. Stan kan man utan och innan :) Är dock grymt sugen på en 990 superduke.

Får se hur länge man nöjer sig med en 600RR, skulle tippa på max 1 säsong, sen blir det nog en 100RR tror jag.

Last edited:
Nåå, vad säger ni åkare, 19.30 Statoil bygatan Borlänge ? Någon som är intresserad?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...