Borlänge-åka-tråd!

Tack till er båda för tipsen.

duckie skrev:
2236072 Jag har tempererad pool i trädgården. Fast jag tar bara emot 22-åringar med blanka, hårda kroppar att bada. :-p
Skit också.

Duckie????

Går det bra fast man är 28 år??? :rolleyes:

Japp, absolut. Jag har inget för mig på helgerna, nu när jag gjort ventiljusteringen från helvetet igår :näsblod

Är det nån som skall ut på en sväng ikväll? Tänkte lufta mig lite vid 19-tiden. Ett par timmar bara.

Flyer skrev:
2278669 Är det nån som skall ut på en sväng ikväll? Tänkte lufta mig lite vid 19-tiden. Ett par timmar bara.

Passar inte idag, cirkusen är ju i stan. Bara att ta med dottern och ta plats och vänta på elefanterna och clownerna
:rofl

stef@n skrev:
2278690 Passar inte idag, cirkusen är ju i stan. Bara att ta med dottern och ta plats och vänta på elefanterna och clownerna
:rofl
App app app!!! Inte skämta om elefanter...

MjO skrev:
2278944 Fortfarande inne? Jag kan nog tänka mig att åka lite ikväll kanske ...

Sorry, missade med ett par minuter. Men ikväll verkar det ju vara läge att ta en sväng igen. Tid? Plats? Vägval?

Ikväll hade jag redan bestämt med en polare att bara slappa, grilla och dricka öl. Övriga dagar i veckan går det bra att åka dock.

Flyer skrev:
2280405 Sorry, missade med ett par minuter. Men ikväll verkar det ju vara läge att ta en sväng igen. Tid? Plats? Vägval?

Jag hänger på till kvällningen. Verkar som att man ska få se den röda till slut...

Kul! Äntligen lite multimuller. Jag undrade just vart alla ducatisti tagit vägen.
Klockan sju? Utgå från Falun eller Borlänge? Eller Ornäs som ligger mitt emellan?

Yepp. 19.00 i skuggan... Känner att det inte blir nån "tour of europe" idag - termometern visar 28,5 i skuggan i Falun nu *puuh*. Men.... en kortare vända med lite läskande dryck/glass blir fint. Statoil Bygatan Borlänge 19 .00 ?

Groover skrev:
2281210 Yepp. 19.00 i skuggan... Känner att det inte blir nån "tour of europe" idag - termometern visar 28,5 i skuggan i Falun nu *puuh*. Men.... en kortare vända med lite läskande dryck/glass blir fint. Statoil Bygatan Borlänge 19 .00 ?

Statoil Bygatan kl 19:00 blir det!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...