Borgare - förenen eder!

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Jag har snattat på Konsum, flera gånger. Visserligen var det några år sen, men det måste väl räknas som en bra grej? Eller hur Freppa?? :confused:

Valen skrev:
...
Varför har inte Chrille kommit med på listan ännu? Chrille, vakna :hördu

Vad i allra hetaste h-et skulle jag göra på en upprop för "skötdigsjälvoskitiandra"??!?

Jag kan ju till och med tänka åt er om ni vill??

Nej Chrille, nu har du missuppfattat detta. Pöbeln skall UTFÖRA jobbet åt oss, inte tänka. Seså, sluta tänk, börja arbeta.

Chrille skrev:
Jag kan ju till och med tänka åt er om ni vill??
Ah, en vänsterklassiker - ni tänker åt folket :D

Bingo skrev:

Självklart! Nynazizm, PPM och privatiserad sjukvård visar med skrämmande tydlighet att inte ens det svenska folket är mogna att fatta sina egna beslut.

Bingo skrev:

Jaa det verkar ju inte som om svenska folket vet bättre...

t ex lagen om bilbälte... borde man inte fatta att man ska ha bilbälte på sig utan att man måste ha en lag om det?

Chrille skrev:
Självklart! Nynazizm, PPM och privatiserad sjukvård visar med skrämmande tydlighet att inte ens det svenska folket är mogna att fatta sina egna beslut.
Mera, mera :Bugar

eus: Skriv bara en kort uppsats, max 100 ord (varav ett skall vara "gitarrbaserad"), om hur sossarna är bra, så hamnar du automatiskt i min svarta bok. Konstigt att du inte undrar vad som händer när jag tar makten i världen med dom som står i min bok.....

Bingo & Chrille: EMU-valet visar också att Svenska folket inte är kompetenta att fatta egna beslut. Men sedan, det räcker med att kolla hur folk röstade i senaste riksdagsvalet. En majoritet röstade ju på den grön-röda sörjan. Jisses....

Oh, oh! Jag kan inte bestämma mig! :gnissla

Vill jag att vi alla ska leva i en stor gemenskap och dela med oss av allt till varann, eller vill jag gifta mig med en riking som kan sponsra min rr-karriär? :confused: :va

När det gäller gelikar som McB och Freppa så är det så att de saknar kärlek till sina medmänniskor. Ni omvändes snarast, samtidigt som alla andra gnidiga kapitalister i en gigantisk gruppkram i Gudruns anda. :krama

P.S. Det enda man behöver göra för att få tillgång till Röda Stjärnans-hojsällskap är att ogilla folk som tränger sig före i köer, och se ned på Stureplansfjollor. Om ni saknar inspiration: hör av er till mig så lovar jag att sjunga sovjetiska nationalsången på ryska.

Personligen tycker jag dom som betalar mest till staten också ska ha flest röster.

Last edited:
Macho Woman skrev:
Det enda man behöver göra för att få tillgång till Röda Stjärnans-hojsällskap är att ogilla folk som tränger sig före i köer, och se ned på Stureplansfjollor.
Jag är på :tummenupp

Freppa skrev:
eus: Skriv bara en kort uppsats, max 100 ord (varav ett skall vara "gitarrbaserad"), om hur sossarna är bra, så hamnar du automatiskt i min svarta bok. Konstigt att du inte undrar vad som händer när jag tar makten i världen med dom som står i min bok.....

Bingo & Chrille: EMU-valet visar också att Svenska folket inte är kompetenta att fatta egna beslut. Men sedan, det räcker med att kolla hur folk röstade i senaste riksdagsvalet. En majoritet röstade ju på den grön-röda sörjan. Jisses....
Men vad i helvete, Freppa. Vad är du för en konstig skenmoderat. Vi respekterar människors åsikter även om vi inte delar dem. Vänsterns grej är att de begriper bättre än folk själva vad som är bra för folk. Det är svårt att få dem att erkänna det så därför måste man uppmuntra dem när masken faller av.

1. McB
2. Freppa
3. valmers
4. NoicE
5. YamahaJojje
6. LasseB
7. BJ_nkpg
8. sege
9. Goines
10.
11.
.
.
xx. rust29
(vet i f*n hur långt ni kommit på listan)

Mera pengar till oss kapitalister!

Last edited:
Jenny: Tror du verkligen att hårda förhärdade kapitalistsvin som jag och McB skulle kunna "omvändas" med hjälp av gruppkramar? Hur mycket skulle vi tjäna på det? We're here, where Capitalists, get used to it!
Och som motpol mot Jennys kommunistsvammel (läs sång) så erbjuder jag mig att sjunga hela "Sverige" för er
(Willhelm Stenhammar samt text av Verner von Heidenstam, skriven slutet av 1800-talet för er som tror det är en rasistdänga)

Stavgren: Damn right boy!!!!

Bingo skrev:
.... Det är svårt att få dem att erkänna det så därför måste man uppmuntra dem när masken faller av.

Har jag någonsin gett dig intryck av att inte vara fullständigt övertygad om mina egna åsikters förträfflighet? Iom den extremt höga kvalitetsnivå mina värderingar har så kan jag utan minsta tveksamhet dela med mig av dem i syfte att förklara, inspirera och åskådliggöra.
..

Freppa skrev:

Ajaj det var inga lätta intagningskriterier som behövdes :gnissla

edit: sossarna.. HA.. borgare är vad de är! :fatta!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back