soppatorsken skrev:Förmodligen, förutom att vara känslomässigt tillknäppta så är borgarpacket även ökänt för att va snåla.
Du får det att låta som något negativt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:Förmodligen, förutom att vara känslomässigt tillknäppta så är borgarpacket även ökänt för att va snåla.
Valen skrev:...
Varför har inte Chrille kommit med på listan ännu? Chrille, vakna![]()
Bingo skrev:Ah, en vänsterklassiker - ni tänker åt folket![]()
Bingo skrev:Ah, en vänsterklassiker - ni tänker åt folket![]()
Mera, meraChrille skrev:Självklart! Nynazizm, PPM och privatiserad sjukvård visar med skrämmande tydlighet att inte ens det svenska folket är mogna att fatta sina egna beslut.

Jag är påMacho Woman skrev:Det enda man behöver göra för att få tillgång till Röda Stjärnans-hojsällskap är att ogilla folk som tränger sig före i köer, och se ned på Stureplansfjollor.
Men vad i helvete, Freppa. Vad är du för en konstig skenmoderat. Vi respekterar människors åsikter även om vi inte delar dem. Vänsterns grej är att de begriper bättre än folk själva vad som är bra för folk. Det är svårt att få dem att erkänna det så därför måste man uppmuntra dem när masken faller av.Freppa skrev:eus: Skriv bara en kort uppsats, max 100 ord (varav ett skall vara "gitarrbaserad"), om hur sossarna är bra, så hamnar du automatiskt i min svarta bok. Konstigt att du inte undrar vad som händer när jag tar makten i världen med dom som står i min bok.....
Bingo & Chrille: EMU-valet visar också att Svenska folket inte är kompetenta att fatta egna beslut. Men sedan, det räcker med att kolla hur folk röstade i senaste riksdagsvalet. En majoritet röstade ju på den grön-röda sörjan. Jisses....
Bingo skrev:.... Det är svårt att få dem att erkänna det så därför måste man uppmuntra dem när masken faller av.
Freppa skrev:eus: Skriv bara en kort uppsats, max 100 ord (varav ett skall vara "gitarrbaserad"), om hur sossarna är bra, så hamnar du automatiskt i min svarta bok. Konstigt att du inte undrar vad som händer när jag tar makten i världen med dom som står i min bok.....

hållundan skrev:Inte illa![]()
Läcker färg =)
![]()

|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller