Bordsplaceringskort program...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Vet inte hur jag ska formulera mej men jag söker ett program där jag kan "dela" upp ett A4 papper till en massa mindre delar.
Ska skriva ut en massa bordsplaceringskort i kontokorts storlek och vill kunna fylla ett A4 med så många som möjligt.

Finns det något bra pgm för just detta?

mjukis skrev:
Vet inte hur jag ska formulera mej men jag söker ett program där jag kan "dela" upp ett A4 papper till en massa mindre delar.
Ska skriva ut en massa bordsplaceringskort i kontokorts storlek och vill kunna fylla ett A4 med så många som möjligt.

Vet inga som är bra och gratis, men om du skicka över det till mig så kan jag fixa det på jobbet imorrn :)
Kanske tillockmed printa det om det skulle vara så hehehe

fireblade skrev:
Vet inga som är bra och gratis, men om du skicka över det till mig så kan jag fixa det på jobbet imorrn :)
Kanske tillockmed printa det om det skulle vara så hehehe

Ska inte vara så avancerat..
Ska bara stå:

Bord
1
Plats
1

osv till bord 6 och plats 10.

Behöver det tills imorgon kl 14 och jag tror inte postgången är så snabb i Sverige. :)

Du får gärna tipsa mej om dåliga och dyra program så kan ja nog ordnat själv.

Jag skriver en massa smålappar på jobbet och där avnänder vi Flexmail och tar värdena från ett Excelark.
Då får man ut det på nästan vad som helst, kuvert, etiketter eller vad man nu har för skrivare.

mjukis skrev:

microsoft pagemaker, finns inte den här funktionen inbygd som mall i microsoft word? har för mig min mormor brukar använda det till visitkort.

Skall den vara ihopvikt till formatet 86x54 eller skall 86x54 vikas på mitten till 86x27?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT