Bordshockey fight!

chukabowa skrev:
Har ni varit o spelat SM nångång? gick inte riktigt till så när jag va där men konkuransen (stavas det så :va ) har ju hårdnat lite :3freak

Lirade en hel del när man gick på gymnasiet i början på 90-talet. Var med i några SM och låg väl runt 50:a någonting som bäst på sverigerankingen (efter blott en allsvensk tävling). Största meriten torde väl vara en tredjeplats i GM (göteborgsmästerskapen) V-'97, men sedan dess har spakarna i stort legat på hyllan. :)

Hade Stig Ankardal, tror han vann SM tre gånger, som lärare i högstadiet, så sedan den dagen man såg Stig lira på någon temadag så var man fast. Snacka om schack i 200km/h, det är grymt kul! :)

Ja fan va ballt de e! Jag fick ett splirrans nytt jag jag ve me jobbet i höstas och besökte fabriken i Tranås!
Man blev ju helt lyrisk när man såg hela pallar fulle med härligt plastiga spelare!

Att det var ett sådant hantverk att bygga ett spel trodde jag inte. När de till exempel sätter dit de
svarta plupparna på "styrspakarana" håller de en stor gryta kokande med vatten där de lligger och blir mjuka.
Det satt också en tjej vid en stor maskin och tog bort graderna på klubborna..

Det va coolt att se

Det var rätt mycket mer känsla att spela på ett nytt spel jämnfört med de man fick julen -87..

Massa härliga uppdateringar. Bland annat kan man ta pucken från motsåndaren på många fler ställen än innan..

skövde_pöjk skrev:
nu har jag fått upp filmen på matchen i bordshockey som slutade ja... i slagsmål....

man ska inte spela sånt här på fyllan!!!

gissa vem som vann.. jag i den röda tröja polarna är dom andra!!!

mycket nöje..
www.ezzo.se/Filmer/hockey.AVI

och jaaaa jag vet att vi är psykade!!!

stort tack till SENSEI som lånade platsen till filmen :yoparty
Vilket lag var du? ADHD eller? :D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...