Borde Britney bära trosor

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Varför är britney troslös ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Att folk ens orkar bry sig. Kanske hon bara gillar att gå utan trosor så råkade alla fotografer fånga ett par bilder. Kanske hon ville få lite PR. Uppriktigt sagt så kan jag inte bry mig mindre. Finns fler än hon som går utan trosor så hon är ju inte unik direkt...

Hon har en bäver precis som alla andra tjejer. Vill man spana på bävrar så har jag hört att det finns bilder på såna på nätet nånstans :rolleyes:

Madhonda skrev:
2648033 Alltså vilket jävla pucko till brud. Blir ihop med en skitstövel. Ynglar av sig en gång och det verkar vara kris i förhållandet för jämnan. Nää..men då ynglar hon av sig en gång till och skiljer sig när ungen knappt har hunnit ut. .

HELLO!!!!!!!! Att ta hand om sin avkomma borde väl för fan vara prio ett på hennes lista nu, inte ränna ute och visa fittan i parti och minut. :rolleyes:

//m

Damn..du är som min nya Globalkniv...vacker OCH vass :tummenupp :tungan :yoparty

C.Barrow skrev:
2648177 Hon har en bäver precis som alla andra tjejer. Vill man spana på bävrar så har jag hört att det finns bilder på såna på nätet nånstans :rolleyes:

lägg av??? Var???? :D

Last edited:
Cupcake skrev:
2648080 Varför så hårda och fördömande ord om någon som du/ni inte vet någonting om egentligen? Jag antar att ingen här känner henne personligen, och därmed hur hennes liv fungerar, vad hon tänker och känner? Jag kan inte säga att jag tycker att hon verkar vara alltför bright, men jag avstår från att kräkas skit över henne. Finns betydligt mindre sympatiska kändisar än henne. Aja, enough, alla får tycka som han/hon vill.

:klappar :nicka :tummenupp :ryggdunk

Skaffa er ett liv istället och se till att
1) ge fan i att läsa Aftonblaskan (har inte varit på deras hemsida på j*vligt länge. Bojkotta dem så försvinner de!)
2) skita i vad "kändisarna" gör. Ni är patetiska. Vad är det för fel på folk?!
3) skita i om folk har underkläder på sig eller ej. Varje gång ni tittar på en av de bilderna så får ett pucko till "kändisfotograf" leva vidare på sitt s.k. yrke.
4) se 1!

fazerfun skrev:
2648185 Damn..du är som min nya Globalkniv...vacker OCH vass :tummenupp :tungan :yoparty

Eller hur? :hihi

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026