Borde Britney bära trosor

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

Varför är britney troslös ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Det får man väl göra som man vill tycker jag.

Hon vet ju om att alla ska fota henne och då kanske hon flashar sig lite med flit med. Måste vara Paris som får henne att göra en massa sånt haha.

Vem fan bryr sig på riktigt?

edit: Till det som känns viktigt; Ska James Bond börja böga tycker ni?

Last edited:
Brittan verkar vara på väg neråt och kanske såg sin chans att få synas genom att flasha muffen ett par vändor.

Onekligen har hon ju lyckats när detta verkar diskuteras på varenda forum.

Mavve skrev:
2647361 Det får man väl göra som man vill tycker jag.

Hon vet ju om att alla ska fota henne och då kanske hon flashar sig lite med flit med. Måste vara Paris som får henne att göra en massa sånt haha.

Vem fan bryr sig på riktigt?

edit: Till det som känns viktigt; Ska James Bond börja böga tycker ni?
Nästa fråga är om han ska propagera för kondom användandet..

Ser ut att ha lite mensfläckar kvar där nere.

Jag undrar bara... Varför är bilden censurerad? Var finn s den rätta bilden? :)

Alltså vilket jävla pucko till brud. Blir ihop med en skitstövel. Ynglar av sig en gång och det verkar vara kris i förhållandet för jämnan. Nää..men då ynglar hon av sig en gång till och skiljer sig när ungen knappt har hunnit ut. .

HELLO!!!!!!!! Att ta hand om sin avkomma borde väl för fan vara prio ett på hennes lista nu, inte ränna ute och visa fittan i parti och minut. :rolleyes:

//m

Madhonda skrev:
2648033 Alltså vilket jävla pucko till brud. Blir ihop med en skitstövel. Ynglar av sig en gång och det verkar vara kris i förhållandet för jämnan. Nää..men då ynglar hon av sig en gång till och skiljer sig när ungen knappt har hunnit ut. .

HELLO!!!!!!!! Att ta hand om sin avkomma borde väl för fan vara prio ett på hennes lista nu, inte ränna ute och visa fittan i parti och minut. :rolleyes:

//m

Varför så hårda och fördömande ord om någon som du/ni inte vet någonting om egentligen? Jag antar att ingen här känner henne personligen, och därmed hur hennes liv fungerar, vad hon tänker och känner? Jag kan inte säga att jag tycker att hon verkar vara alltför bright, men jag avstår från att kräkas skit över henne. Finns betydligt mindre sympatiska kändisar än henne. Aja, enough, alla får tycka som han/hon vill.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!