Borås/viskafors träning 2010

Träning Borås/Viskafors

Hej!

Någon som vet om det blir träning idag Mån 6/9?
Vi vart aldeles ensamma förra veckan.

// Martin

Det är alltid träning måndagar och onsdagar. Dock så brukar det inte vara så många kartar o minimoto på måndagar, flest folk är det på onsdagar.

Idag blir vi inte så många då jag är sjuk och resten av gänget fortfarande är antagligen bakfulla efter tävlingen i Örebro i helgen :)

Om ni åker dit, glöm då inte att anmäla er borta vid cross sektionen. Tråkigt att bli inlåst :)

Träning...

Hej Patrik!

Tack för svar och att ni är så vänliga mot oss nykomlingar.
Blev själv kvar på jobbet så det sket sig idag. Men då vet jag att det är bara att åka dit på Mån/Ons.
Skall självklart anmäla oss i framtiden nu kan vi snart rutinerna.
Höll på att bli långt träningspass sist....

Krya på sig!

//Martin

fan man kanske skulle tröstköra lite på söndag för att man inte varit med i örebro.

Tjo, nu var det på tok för länge sen zigenarlägret var i borås.
Så onsdag 22:a träning

101. Kolle
2. Staffan
3. Kerttu, kanske
4. Dennis, kanske
5
sex

har nån lust att försöka få med mitt avgassystem tillbaka till stan om jag ber kristian möta upp er någonstans?

jag åker inte mer i år. skall plocka ner motorn. samt att det känns som det är dags att göra ett helhjärtat försök att komma ikapp i skolan inför första tenteveckan om 3 veckor :gnissla

Jag kommer köra enduro i gbg på morgonen. Beroende på väder så får jag se hur det blir med borås.

Som jag förstår är det väl träning på söndag.

1. Kolle
2. Kanske Dennis

Jag kör enduro på lördag så det är frågan hur mör man kommer vara. Dessutom så är det tjejens födelsedag på söndag så jag får skippa körning denna gång. Men det är körning även nästa söndag 24/10.

Jag kör enduro på lördag så det är frågan hur mör man kommer vara. Dessutom så är det tjejens födelsedag på söndag så jag får skippa körning denna gång. Men det är körning även nästa söndag 24/10.

Det var ju bra, två söndagar på raken is the shit, har även pratat med Lasse om en sväng till örebro helgen 5-7:e om nån är sewgen...

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back