Borås/viskafors träning 2010

Jag är sugen men behöver nån att samåka med... har nån plats hojta gärna till :)

Ring Dennis. Hans nummer står i motardtråden på göteborgforumet.

Själv e ja tyvärr fortfarande gipsad så det lär inte bli nån körning denna veckan för mig.:huvet

Nä, detta sög, hade lika gärna kunnat dra till stranden idag...:mad::huvet
Onsdagsträning

1. Kolle

tror jag tar semester denna veckan. blir nog wakeboard imån så riva koppling och serva cykel får vänta.

tror jag tar semester denna veckan. blir nog wakeboard imån så riva koppling och serva cykel får vänta.

Hur tänkte du, ut i regnet och åka wake? Serva hojfan nu pajkavasker :7peta:mattias

Hannes, Dennis ska med på onsdag så det är lugnt

Jag åker senast 1600 från Lindholmen. Jag har platts för 2 hojar och 3 personer först till kvarn....

Dammberg ska enligt uppgift finnas på gäddered och sköta anmälningar och grinar i eftermiddag.

Hoppas ni får en kul kväll.

hur åker folket i veckan?

jag tar med mig en knatte som enligt rapport från hans far inte pratar om något annat än supermoto och viskafors:D

Du har väl den nya bajken att köra på om du bygger om?
Vi ska ha asball och bada m.m. :yoparty

Jo, den kan jag bygga om, men har skadat mig. Drog ju armen och knät (igen) ur led förra veckan. Så jag kan inte köra på ytterligare en vecka.

Får ekwall bara tag i ramlager till bernt så blir nästa körning på kinnekulle med KMK (27/7 ?). Annars kan det bli svårt med körning överhuvudtaget för bernt går på semester snart...

Bara att köra med nya hojen istället då ;)
Kör måndag och onsdag tänkte jag, måste burna upp lite sulor man har liggandes :tummenupp
Har nyckel till porten också :yoparty

Bara att köra med nya hojen istället då ;)
Kör måndag och onsdag tänkte jag, måste burna upp lite sulor man har liggandes :tummenupp
Har nyckel till porten också :yoparty

Blir jag mirakelbra i armen så kanske jag får för mig att hänga med på onsdag. Men det känns å andra sidan dumt för jag har en lång historik med skador som inte ger sig. Har ju inte kunnat köra ordentligt på 2 år :huvet

Men nu när du har ett nytt garage och du kommer se den dagligen så kommer ju suget direkt, och allt kommer att läkas, men du får väl hålla dig på asfalten och köra lite lugnt:tummenupp

Träning måndag

1. Kolle
2. Testoleif
3. Tapper
4. Tappers granne & son :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...