Borås träning 2011 (gokart och rallycross banor)

Jag kommer heller inte köra på söndag. Kärran är i Örebro med Karin och jag skall meka med hojen inför SM i Eskilstuna. Blanken, Tapper och Dennis kommer vara i Sala hela helgen för att inviga en ny bana och Kolle vet jag inte hur han gör.

å på söndag ska ja ner till götet på 80-års kalas.. gick inte att förhandla bort.. har legat ute hela veckan å jobbat så ja hade lite dåligt förhandlingsläge.

Konstigt att det ska ligga en i fatet att man jobbar. Det borde ju innebära att man har rätt att göra vad man vill när man kommer hem.
Vet hur du har det!
;)

tja:D nu har jag äntligen fått ordnig på allt! är det nån körning i veckan :va så man kan ut å dra lite med ny förvärvet i garaget:tungan

tja:D nu har jag äntligen fått ordnig på allt! är det nån körning i veckan :va så man kan ut å dra lite med ny förvärvet i garaget:tungan

Borde väl vara idag och onsdag, lite sugen men ska nog kurera min hals så man är frisk till etuna till helgen...

det står på fmckb:s sida att motocrossen är stängd imorn onsdag (27/7) gäller detta även motosuper? :confused:

Idag, onsdag 27/7, håller jag öppet gocart- och rallybanan.
Så känner ni för att komma ut så tveka inte.
Vill nån få tag på mig så är mitt nummer 0762-406000.
Ses där ute!

Övriga banor

Vart kör alla andra? Finns det några i närheten av Borås eller är det bara uppåt stockholm det finns möjlighet att få åka runt lite? Och isåfall, när ska avsätta en helg för hyrning/körning??? :)

hej det står inget på hemsidan ang träning nu på söndag.
Hur ser det ut enligt här inne sh så är det inget ??

Ja nu på söndag så skall det vara körning. Hemsidan är lite kryptisk men det är udda vecka och inget annat på gång.
Tyvärr så är min hoj sönder efter sm i eskilstuna så jag får vila.

Vi har tidigare år haft träningsläger men intresset har varit dåligt från FMCK:s sida och vi kör väldigt mycket nu fram till slutet i september i örebro, eskilstuna och linköping. Jag kan varmt rekomendera kräftrejset i örebro om ni vill träffa roliga människor och ha riktigt kul körning (se annan tråd här på forumet).

Några som vill köra imorgon?

Onsdag

1. Kolle
2. Staffan
3. några andra...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...