Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sugen för hojsemester, men detta ska vänta lite tillfinns ju en samkörningstråd i göteborgsforumet, prova den?
Ja e lite sugen men sjukt trött efter två veckors hojsemester...
Jag är sugen för hojsemester, men detta ska vänta lite till![]()
vet du några bra vägar ??..kan hänga med nån tur![]()
Oftast jag kör Borås - Viared - Seglora - Hyssna - Härryda - Bollebygd - sen gamla vägen mot Alingsås - Stenkulla - Olsfors - Boråsvet du några bra vägar ??..kan hänga med nån tur
svarade på åk tråden![]()
Oftast jag kör Borås - Viared - Seglora - Hyssna - Härryda - Bollebygd - sen gamla vägen mot Alingsås - Stenkulla - Olsfors - Borås
Här du har liten clip från detta väggen http://contour.com/stories/olsfors-bollebygd
Sen kör jag mot Fristad och där mot Rångedala om jag kör kort tur annars kör jag mot Vårgårda, sen till Herrljunga (bästa pizza någonsin) - Annelund - Od - Fristad - Rångedala - Borås
Ibland kör jag från Härryda mot Kunsbacka och tillbaka.
Jag letar också bra vägar kring Borås![]()
sväng mot Od då, lite sämre asfalt, men mycket kurvor på denTackar fick nya tips på vägar ,ulricehamn annelund är en riktigt skön väg mycket kurvor i början bra asfalt bred väg
sväng mot Od då, lite sämre asfalt, men mycket kurvor på den
Oftast jag kör Borås - Viared - Seglora - Hyssna - Härryda - Bollebygd - sen gamla vägen mot Alingsås - Stenkulla - Olsfors - Borås
Här du har liten clip från detta väggen http://contour.com/stories/olsfors-bollebygd
Sen kör jag mot Fristad och där mot Rångedala om jag kör kort tur annars kör jag mot Vårgårda, sen till Herrljunga (bästa pizza någonsin) - Annelund - Od - Fristad - Rångedala - Borås
Ibland kör jag från Härryda mot Kunsbacka och tillbaka.
Jag letar också bra vägar kring Borås![]()
tack för info, den är guldvärd![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen