Borås gocart- och rallycrossbana

Dom har supermototräningar på rallycrossbanan onsdagar 17-21. Ring Conny Hansson innan du åker upp bara, har hänt att jag har kommit dit och inte fått köra... Jag PM:ar nummer lite senare!

Det hade varit kul om det hade varit några mer där och kört. Har varit där fyra gånger i år, varit ensam på banan tre av dom. Den gången jag inte var själv så var vi totalt två hojar... Iofs fyra pers, men ändå...

Ha de gôtt!

Ludde skrev:
2359512 Dom har supermototräningar på rallycrossbanan onsdagar 17-21. Ring Conny Hansson innan du åker upp bara, har hänt att jag har kommit dit och inte fått köra... Jag PM:ar nummer lite senare!

Det hade varit kul om det hade varit några mer där och kört. Har varit där fyra gånger i år, varit ensam på banan tre av dom. Den gången jag inte var själv så var vi totalt två hojar... Iofs fyra pers, men ändå...

Ha de gôtt!

Jasså du, Är det en kul bana att köra på eller? Ta du och PMa nummret till snubben där så kanske vi ses på banan någon gång! Kanske redan nästa vecka om allt vill sig väl :)

Hsb-Chrille skrev:
2360644 Jasså du, Är det en kul bana att köra på eller? Ta du och PMa nummret till snubben där så kanske vi ses på banan någon gång! Kanske redan nästa vecka om allt vill sig väl :)

Jofan, den är la ganska rolig, myyycket grus dock och inget riktigt långt asfaltsparti (Förutom långrakan)
Men den är bättre än inget..=)

Jepp, tänkte åka dit idag, men det skiter sig nog... Men vi kanske ses nästa vecka då! :tummenupp

Du har PM om tre min...

Ha de gôtt!

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”