Boot Camp 2010 - preview

Kul för oss som kör hoj, men bidrar inte precis till vår redan dalande popularitet hos övriga svennar.......

Kul för oss som kör hoj, men bidrar inte precis till vår redan dalande popularitet hos övriga svennar.......

Jag kan lova dig en sak....de flesta (icke hojburna) som såg detta spektakel runt om i stan jublade av glädje. :yoparty
Så var det faktiskt....sen att enstaka människor blev småsura gör inget för det är den stora massan man vill underhålla.

Jag kan lova dig en sak....de flesta (icke hojburna) som såg detta spektakel runt om i stan jublade av glädje. :yoparty
Så var det faktiskt....sen att enstaka människor blev småsura gör inget för det är den stora massan man vill underhålla.

Förstår jag mycket väl, bränna gummi är ju såååå nyskapande och coolt så vem vill inte se sånt? :Bugar

Förstår jag mycket väl, bränna gummi är ju såååå nyskapande och coolt så vem vill inte se sånt? :Bugar

Nej nej, det var en massa annat de tyckte var kul....bränna gummi är bara irriterande :tuttar
Du hade haft skitkul om du varit med......så är det!

Last edited:
Å Jävligt kul hade vi.

Den Japanska turisten utan för skansen gick ju igång totalt när målarn brände gummi!

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back