Bonzai-kittens!!!!

Här är mina små vilddjur Lizzie o Tyson

Bifogat

• Bild 006.jpg
    Bild 006.jpg
    79.9 KB · Visningar: 54
  • Bild 019.jpg
    Bild 019.jpg
    52 KB · Visningar: 64
Men jag förstår inte?!

Vad är det som gör att folk gillar katter, de har ju klor och skarpa tänder som dom mer än gärna använder. :kocko

Nä tacka vet jag hundar dom är mycket trevliga och tillgivna! Och så är dom ju söta så in i norden med! :tungan

PIX skrev:
Men jag förstår inte?!

Vad är det som gör att folk gillar katter, de har ju klor och skarpa tänder som dom mer än gärna använder. :kocko

Nä tacka vet jag hundar dom är mycket trevliga och tillgivna! Och så är dom ju söta så in i norden med! :tungan

Hundar är skit fina också men mina flickor är så fina (fast nu bor de på gotland).
Kan ej förklara men de kan va så speciella.
Hjälp mig nån att förklara. :)

Katter är snälla dom med. Mina använder aldrig klorna på folk..
Sen slipper man gå ut med katter.

RocketQueen skrev:
Hundar är skit fina också men mina flickor är så fina (fast nu bor de på gotland).
Kan ej förklara men de kan va så speciella.
Hjälp mig nån att förklara. :)

Katter är lite mer självständiga & gör saker mer för deras egen skull än vad hundar gör. :)
Kanske lite väl enkelt förklarat? :va

PIX skrev:
Men jag förstår inte?!

Nu är det så att vissa gillar hundar mer och vissa gillar katter mer. Det är bara att acceptera. Den diskussionen ska man inte ta upp för alla djur är värda att respekteras. Att du inte vill ha katt kan jag respektera. Men det finns hundar som gärna använder sina tänder också. Dock är det inte hundens fel utan ägarens.

Jag blev biten i näsan av en tax som ägarna sa va världens snällaste. Helt oprovocerat hoppade han upp o högg mej i nyllet, 1 cm från ögat. Hade det vart idag hade jag själv avlivat hundfan på plats. Katter är mer pålitliga, Hundar kan få sjuka jävla psykbryt helt plötsligt och anfalla. Dessutom, en av de strösta fördelarna faktiskt, luktar en katt inte hund!

Vår katt är helfräck... När man busar med den så bara naggar den med tänderna och när den sprätter på armen med bakbenen så har den klorna infällda, likadant med framtassarna. Men, när den blir irriterad så kommer klorna ut lite, bara för att markera att nu är det nog.
Ibland när man går och katten vill leka så går den bakom och liksom jabbar mot benen med ena tassen!
Förresten, vår katt heter Peps

hundar tänker: människan ger mig mat, människan måste vara gud
katter tänker: människan ger mig mat, jag måste vara gud

:Bugar

Werzion skrev:
hundar tänker: människan ger mig mat, människan måste vara gud
katter tänker: människan ger mig mat, jag måste vara gud

:Bugar

Huvudet på spiken. Sen att man kliar dom när det passar dom är ju ännu ett sätt att få dom att tro att dom är gud...

En lite bild på min å Emmis skapelse....

//jaG

Bifogat

• vackerliten.jpg
    vackerliten.jpg
    60.8 KB · Visningar: 106
Vixie brukar sitta i trappen och busa. Hon lurpassar på alla och när man går förbi kan man ibland få sig en snyting med en mjuk tass,(utan klor) mitt i nyllet :) .... och alla gånger som hon välter omkull sig själv på fötterna och börjar brottas med en.

The_FacultyGirl skrev:
jepp.. farligt att ha fläta :skrämd :p
Perfekta leksaken ju.. bara att det gör ont på mig då..

Prata inte om min lilla katt bara för att han råkade få smak på ditt hår :D

DoJJans lugg har också varit i farozonen, muhahaha :hihi

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard