Bonnaslagsmål i skåne ( evenig in the hood)

Vet någon var det är ifrån??
Rätt störda gamla gubbar ju. Inte fan går man och muckar för någon sån skitsak som att någon sa hora till ens fru, inte när dem andra har baseboll trä iallafall :tungan

Mr.Dna skrev:
Vet någon var det är ifrån??
Rätt störda gamla gubbar ju. Inte fan går man och muckar för någon sån skitsak som att någon sa hora till ens fru, inte när dem andra har baseboll trä iallafall :tungan

Oxie centrum, Fajansvägen. Om du vet var det ligger?

Ja, det var ju ingen som kunde hantera basebollträet i alla fall! Redan när kärringen började dra i håret skulle alla hjälpt till! Massa mesar som bara tittar på! Om jag räknade rätt blev det 3 vuxna till slut - mot 10 moppe-pojkar. Hade inte 8 tittat på kunde det nog blivit ett annat resultat!
Säga vad man vill om ordsaken till bråket - men det var ju inte grabbarna som började slåss i alla fall!

Tanten och jeassnubben var ju mest aktiva för att få igång ett bråk. :huvet

Översättning, någon? :rolleyes:

haha sicka jävla stollar..

riktigt kärringslagsmål med.. hahaha.. det är väl generations gapet eller nåt :lol

Hmm det där ser ut som OXIE där min förra flickvän bodde tror jag gått förbi där par gånger men jag kan mista mig.
Någon som vet var det är?

Ehh vafan var det där, någon som vet om idioten i jeansjacka åkte dit för det där ? Apgubben som kommer o springer o drar av killens T-shirt ska ju åka dit så det visslar om det jävla cool kille som hotar barn...

Hmm, verkar onekligen ganska sjukt...
Känner hur det rycker i mig när man ser och hör tanten, vilken jävla idiot!
Hon verkar ju bara vara ute efter att killarna ska få spö av hennes man.
Tyckte att jag uppfattade något om att "Han ska också få sig" som hon sade till gubben...

Den enda vettiga verkar vara någon invandrare som med brytning kommer i bakgrunden och säger att "Vi är ju grannar, vi ska inte slåss."

Tänka sig att sådant här händer i verkligheten...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti