Grannar vs moppefuckon

Status
Ej öppen för fler svar.

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Är det så här grannsämjan är i skåne mellan grannar och "moppefuckon" (öknamn) så tror jag nog att jag vill bo kvar i Sthlm. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Tyvärr är man inte så haj på skånska så en viss del av snacket går bort.
:jisses :jisses :näsblod :fatta!

http://www.ayia.nu/filmer/fight.mpg

(Ganska stor film så ni med modem eller slö lina tar det nog ett tag att ladda ner)

Last edited:
Vad var själva starten till denna grannsämja tro???

Eftersom jag jobbar åt ett Malmö baserat företag så vet jag vad "Baseballrack" betyder.... :lol

Pewo skrev:
Är det så här grannsämjan är i skåne mellan grannar och "moppefuckon" (öknamn) så tror jag nog att jag vill bo kvar i Sthlm. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Tyvärr är man inte så haj på skånska så en viss del av snacket går bort.
:jisses :jisses :näsblod :fatta!

http://www.ayia.nu/filmer/fight.mpg

(Ganska stor film så ni med modem eller slö lina tar det nog ett tag att ladda ner)

Äsch, idioter finns överallt, även i Stockholm. Skall du slippa sådant så får du nog flytta till sydpolen eller något.

hahaha... satan va gubben var sur....

Nån som snabbt kan översätta vad bråket handlade om.. hängde inte med i dialogen....

Om jag inte är helt fel på det så är detta inspelat ca 2,5km från där jag bor. Sånt här hör inte till vardagen men det bor vissa "störande element" inne i Oxie så dit skall du kanske inte flytta men annars så är du välkommen hit.

/Edit: Det sades inget av värde på filmen.

Det handlade nog om att dom hade hängt utanför deras hus eller nåt.

Tyckte det var rätt roligt närgubben sa "kan man inte va hygglig så ska man få känna på nåt annat". :D

Fast kanske lite överdrivet att börja slåss pga att dom har hängt lite där.

aaaahaha, fy fan va gubbarna slogs dåligt, fega killar där också, hålla på att slå med basebollträ, vilket trams :kocko

Och detta var inspelat i Sverige :confused:
Fattade inte ett ord av vad någon sa.....

grabbarna e ju knappt 15 o ser knappt ut o kunna lyfta 2 kg, att gå på sådana som fullvuxen e fegt. Det va ju inte småttingarna som börja bråka fysiskt. Dunka ner gubb jäveln me tillhyggen! De skulle jag gjort om nån gav sig på mig!

Tom skrev:
Äsch, idioter finns överallt, även i Stockholm. Skall du slippa sådant så får du nog flytta till sydpolen eller något.

Inte på min gata i stan :rolleyes: , jag råkar då höra till den ironiska generationen :3freak som är uppväxt i sthlms mindre fina område så nog vet jag att det finns här oxå :mattias

M:et skrev:
Och detta var inspelat i Sverige :confused:
Fattade inte ett ord av vad någon sa.....

Du vet utanför Uppsala.. långt bortifrån där du bor...Däääär, där pratar dom JÄÄÄTTEKONSTIGT!!! :tungan :lol :hihi

Usch va elakt...
Nu får jag nog smörj på Pub kvällen!!! :näsblod

Last edited:
Vad gör Hansons i Sverige, jag trodde att dom höll sig till musiken och inte till bråk. Jaja livet är fullt av överraskningar.

Last edited:
Ojoj, sicken grannsämja. Synd att man inte hör vad dom säger. Någon här som bor på området?

Medborgargarde en Lördag kväll, folk är rädda för allt möjligt, tanten i början av filmen hetsar verkligen upp stämmningen, fördomar fördummar :kocko

Fan vill va med!!

Fy fan vad adrealinet pumpar i kroppen när man ser sånt där..Fan hade jag vart där så hade jag slagit in skallen direkt på både kärringjäveln och jeansbögen :mad: :mad:

HILDA skrev:
Fy fan vad adrealinet pumpar i kroppen när man ser sånt där..Fan hade jag vart där så hade jag slagit in skallen direkt på både kärringjäveln och jeansbögen :mad: :mad:

Ja eller hur :tummenupp :tungan :rolleyes:

Jag skulle nog sagt några väl valda ord och stuckit... inte värt att slösa energi på sånna idioter

Undra om dom inte såg han som filmade?

HILDA skrev:

Fan va ballt, jag tror inte att du hade åkt in på kåken/mental vården och förlorat ditt jobb, motorcykel, körkort och allt annat.

Så jävla onödigt att bråka och särskillt gå in så allvarligt så man är beredd att slå in huvet på någon. Har varit med i bråk flera gånger och alltid har man varit så nära på att göra något för jävligt, men sen så tänker man påföljden och då vaknar man och går iväg dagen efter fattar man hur smart man var och gick ifrån.

Har sett idioter göra bort sig totalt genom att slå ihjäl någon allvarligt och därefter förlora vänner, pengar, jobb och annat viktigt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP