janos
There can only be three
- Gick med
- 22 Aug 2003
- Ort
- stockholm
- Hoj
- > Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Ska bonda/täta mellan motorblock och kopplingskåpa på min Honda CBR954.
Funderar på om man behöver tappa ur all olja eller inte.
Kan man ställa den på sidostödet bara eller ev. försöka luta den lite mer och på så sätt slippa detta.
Sedan tar jag gärna emot tips på övrigt man bör tänka på när man bondar och tar loss resp. sätter dit kåpan.
Funderar på om man behöver tappa ur all olja eller inte.
Kan man ställa den på sidostödet bara eller ev. försöka luta den lite mer och på så sätt slippa detta.
Sedan tar jag gärna emot tips på övrigt man bör tänka på när man bondar och tar loss resp. sätter dit kåpan.