hinner inte inte till stan till 17.30.. hakar nog på gänget i väsby vid 18 istället, kör med insidan allihop![]()
Tant var jävligt osynlig, tycker jag...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hinner inte inte till stan till 17.30.. hakar nog på gänget i väsby vid 18 istället, kör med insidan allihop![]()
Tant var jävligt osynlig, tycker jag...![]()
Såg ni inte mig?Beror på att jag e så jävla snabb så ni aldrig hann se mig
Nej skämt åsido.. HADE tänkt joina er men insåg att det var regn påväg och gammal tant som jag är så vågade jag inte bli blöt och kall;-)
Såg ni inte mig?Beror på att jag e så jävla snabb så ni aldrig hann se mig
Nej skämt åsido.. HADE tänkt joina er men insåg att det var regn påväg och gammal tant som jag är så vågade jag inte bli blöt och kall;-)
Fan...jag som hade tänkt klämma lite.....på hojen...
Vi hade en bra runda iaf, kom lite stänk från svinninge ungefär, så det gick att leva med.
Fan...jag som hade tänkt klämma lite.....på hojen...
Vi hade en bra runda iaf, kom lite stänk från svinninge ungefär, så det gick att leva med.
Jag förutsätter att det var på hojen du tänkte klämma?![]()
Vafaaan , å inget säger hon - vi som skulle hålla hand å allt. Hade jag ju kunnat skippa handcrémen...
Ge faan i min handcréme gubbe!![]()
Jag vinkade iallafall till er när ni stod utanför MC-Boden vid 17:40 rycket.
Blå gammal gsxr med en fet snubbe i vit hjälm, på väg mot studentmottagning på Ekerö.
Ingen som ska ut idag lr?
Jag antar att det fanns en anledning till att han skrev i just "bombåkartråden"![]()
Yep. Inget bombande på den körningen, så vill man mangla på får man nog roligare på annan körning.![]()
Vad är det för tempo på "er" onsdagskörning? Strikt rådande hastighetsgräns?
Jag antar att det fanns en anledning till att han skrev i just "bombåkartråden"![]()
Jo jag ska ut och köra en sväng hade jag tänkt faktiskt.. Tid plats vet jag inte riktigt än.. Men det blir norr körning iaf..
Edit: Kommer bli lugnt tempo för mig är inte alls på något gasa humör idag.. Men oavsett vilket kommer det gå över tillåten hastighet!![]()
Lite sugen på att "bomba" på söndag, några fler som är på?
Tack för en riktigt rolig dag.
Det var riktigt inspirerande körning och härliga vägar.
Dock är ni alldeles för snabba för mig, men tack för att jag fick hänga med![]()
Måste instämma...var på en runda med Mad Skills här. Det gick bra fort från hans sida!!![]()
Vi hade problem att haka på därMan blev satt på mattan minst sagt men sköj var det!
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |