Bombåkartråden 2010!

Såg ni inte mig?:tungan Beror på att jag e så jävla snabb så ni aldrig hann se mig:arsele

Nej skämt åsido.. HADE tänkt joina er men insåg att det var regn påväg och gammal tant som jag är så vågade jag inte bli blöt och kall;-)

Fan...jag som hade tänkt klämma lite.....på hojen...;)

Vi hade en bra runda iaf, kom lite stänk från svinninge ungefär, så det gick att leva med.

Såg ni inte mig?:tungan Beror på att jag e så jävla snabb så ni aldrig hann se mig:arsele

Nej skämt åsido.. HADE tänkt joina er men insåg att det var regn påväg och gammal tant som jag är så vågade jag inte bli blöt och kall;-)

Vafaaan , å inget säger hon - vi som skulle hålla hand å allt. Hade jag ju kunnat skippa handcrémen... :D

Fan...jag som hade tänkt klämma lite.....på hojen...;)

Vi hade en bra runda iaf, kom lite stänk från svinninge ungefär, så det gick att leva med.

Ge faan i min handcréme gubbe! :mad:

Last edited:
Jag vinkade iallafall till er när ni stod utanför MC-Boden vid 17:40 rycket.
Blå gammal gsxr med en fet snubbe i vit hjälm, på väg mot studentmottagning på Ekerö.

jorå dig tror jag nog att jag såg ...

bulten är nåt jag inte kommer köra mkt mer iår .. händer för mkt där .. synd på ett så bra fik därnere

Ingen som ska ut idag lr?

Jo jag ska ut och köra en sväng hade jag tänkt faktiskt.. Tid plats vet jag inte riktigt än.. Men det blir norr körning iaf..

Edit: Kommer bli lugnt tempo för mig är inte alls på något gasa humör idag.. Men oavsett vilket kommer det gå över tillåten hastighet! :tummenupp

Vad är det för tempo på "er" onsdagskörning? Strikt rådande hastighetsgräns?

Nej, det är det väl inte. Det brukar gå lite fortare längre fram och lite långsammare längre bak. Målsättningen är dock att alla (med vilket menas verkligen alla) ska kunna följa med, ha roligt och inte lockas att köra över sin förmåga. :tummenupp

Jag antar att det fanns en anledning till att han skrev i just "bombåkartråden" :tummenupp

Precis :tummenupp

Jo jag ska ut och köra en sväng hade jag tänkt faktiskt.. Tid plats vet jag inte riktigt än.. Men det blir norr körning iaf..

Edit: Kommer bli lugnt tempo för mig är inte alls på något gasa humör idag.. Men oavsett vilket kommer det gå över tillåten hastighet! :tummenupp

Men du..jag hakar gärna på beroende på tid iofs. Säg till här när isåfall

Last edited:
Lite sugen på att "bomba" på söndag, några fler som är på?

Tack för en riktigt rolig dag.
Det var riktigt inspirerande körning och härliga vägar.

Dock är ni alldeles för snabba för mig, men tack för att jag fick hänga med:tummenupp

Måste instämma...var på en runda med Mad Skills här. Det gick bra fort från hans sida!! :tummenupp
Vi hade problem att haka på där :rolleyes: Man blev satt på mattan minst sagt men sköj var det!

Äre nån som orkar me o köra lite idag. man kan ju inte säga att vädret är kasst iaf..

ahlis

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...