Maxout
Mr
hur går det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Välkomna till moppefuckotråden.
GuW skrev:Jag råkade knuffa till kofångaren på en annan bil med min bil i vintras, en skitfånig grej, jag svängde undan men bilen kanade över framhjulen och dunsade in i en bil.
Givetvis tog jag mitt ansvar, lämmnade telefonnummer och på eftermiddagen samma dag skrev vi papperen klart.
Nu till det roliga, jag har ingen självrisk på min bilförsäkring, och bonusförlusten skulle motsvara en tusing innan jag är uppe på full bonus igen![]()
Det är ungefär vad han hade tjänat om han hade kommit undan med smitningen..![]()
UltraMarine skrev:Om inte polisen gör sitt jobb så finns det ingen anledning för dig att respektera lagen...
Jag hoppas de ansvariga i försäkringsbolagen får nån genant sjukdom...
Guvva skönt att det redde upp sig till slut! Själv har jag också bara goda erfareneheter av LF. Blev utsatt för ungefär samma sak för några år sen, ord stod mot ord, polisens handlande var under all kritik, men försäkringsbolaget insåg det orimliga i bilistens historia och trodde på mig (trots "vittnena" som var bilistens passagerare och polare).jolla skrev:Tillslut efter att motpartens(länsförsäkringar)bolag bett om vittnets utsago om olyckan bestämmde de sig för att motparten vad vållande till skadan...Ett stort tack till Länsförsäkringar som brydde sej om att det skulle gå rätt till....
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |