Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja du. Läsa boken först brukar vara en bra start innan man kastar ur sig antaganden..Markus skrev:Vankas dalt ser jag.
"...röda khmerernas revolution. Var den en katastrof, eller är den missförstådd?"
fy fan
Gustav O skrev:
Gustav O skrev:Ja du. Läsa boken först brukar vara en bra start innan man kastar ur sig antaganden..

Har inte börjat grina men det är ändå föga förvånande, och ganska enformigt, att du kommer med en "rolig" kommentar. Om jag är trist? Absolut - fråga min sambo.Markus skrev:Då ska jag aldrig mer försöka bilda mig en uppfattning om vare sig bok elelr film eller annat förräns efteråt.
Verkar vara fett risky, t.ex. när man planerar semester, men vaffan, köra moped och living on the edge är cool.
Sedan behöver man inte börja grina av allvarsattacker för varje ord man läser heller, umgåtts för mycket med Nyteknik månne?![]()

Good for you.Mackz skrev:Äh, böcker är till för nördar. Jag knarkar och ser på tv istället för då är man cool.
Gustav O skrev:Har inte börjat grina men det är ändå föga förvånande, och ganska enformigt, att du kommer med en "rolig" kommentar.
Gustav O skrev:Om jag är trist? Absolut - fråga min sambo.![]()
Tråden handlar inte om en ur-kommunist som försvarar massmord men du kan ju inte hålla dina fula fingrar borta...Markus skrev:Sluta med dina uppenbara flaimbaits dårå, vad vill du ha för reaktion på en tråd startad om en ur-koomunist som försvarar massmord? En sansad diskussion? Fel forum.
Jag är allergisk mot hund så du tar fel.Markus skrev:Jag har så lite kontakt med Nyteknik nowadays, men jag ska fråga nästa gång han är ute med er Cocker Spaniel och jag hinner stanna.![]()
Gustav O skrev:Tråden handlar inte om en ur-kommunist som försvarar massmord men du kan ju inte hålla dina fula fingrar borta...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |