Bokrean

Hur mycket har du handlat för på bokrean?

• Antal röstningar
    0

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Hur mycket har ni handlat för på bokrean, hur stor andel av årets bok-budget motsvarar det, och vad har ni köpt?

Mitt fynd var Mossbergs jättefina illustrerade flora.

Lite skum poll. Jag köper nog böcker för en tusing eller två om året men jag anser att inbundet är blodsugeri och bokrean för välbesökt.

Pocket rular!!!

Chrille skrev:
Lite skum poll. Jag köper nog böcker för en tusing eller två om året men jag anser att inbundet är blodsugeri och bokrean för välbesökt.

Pocket rular!!!

Jo, lite skum är den. Men jag tänkte att det var meningslöst att göra en snygg och ordentlig och korrekt poll eftersom nästan inga här läser böcker. Pollen kommer troligtvis förbli oanvänd. :gnissla

anja skrev:
Jo, lite skum är den. Men jag tänkte att det var meningslöst att göra en snygg och ordentlig och korrekt poll eftersom nästan inga här läser böcker. Pollen kommer troligtvis förbli oanvänd. :gnissla

Jag älskar att läsa! :)
En underbar avkoppling innan man somnar in efter en lång dag.
Tyvärr är jag dålig på att själv handla böcker, så i år har jag köpt för 0:- men hoppas ta mig i kragen och införskaffa åtminstånde två, tre tjocka böcker. Undrar om Svedelid släppt något nytt i serien om Catarina Humbla...?

anja skrev:

Inte skum så menade jag ju... Bara att jag inte platsar ....tror jag.

Ville du ha många deltagare skulle du ha haft med... "Jag har läst har bara läst en bok som dom tvinga mig att läsa i skolan..."

Tycker årets bokrea var mager...brände en tusenlapp i år, förra året var jag närmare tre tusen fattigare efter boklådeskövlandet.

Har köpt en bok på rean - Jorden sedd från himlen. 500 pix kostade den på rean, men den är väl värd sitt pris. FANTASTISKT fina flygbilder över olika platser på vår jord.... Hett tips. Akademibokhandeln.

Har aldrig varesig köpt en bok på rean eller i bunden form.. Men konsumerar nog 3-4 pocketböcker i månaden.

Hade tänkt köpa please kill me och shakey men då finns inte shakey i annat än pocket och pocket är skit.

Edit: En bra bok är bland det bästa som finns. Synd att det itne finns så många bra böcker. Enligt mig då förståss.

Köpte ett helt gäng böcker för 350,- bla "I cirkelns mitt" och "Änglar och demoner", hoppas de är så bra som alla säger.. Köper inte mycket böcker, men brukar passa på när det är rea.

För en gångs skull är jag benägen att till fullo hålla med Chrille, flera är de år då man kommit hem med en kasse böcker som bara tar plats, kostar mycket och går sönder lättare än pocketar.

Ska man däremot ha något lexikon eller något så är det kanske bra.

Jag köpte bara en bok faktiskt. Skulle inte köpa någon egentligen, men så hittade jag Expedition L av Erlend Loe! Sedan köpte jag den dyraste pocket jag någonsin köpt också! 189 spänn för en pocket! Hutlöst! The Camel Club av David Baldacci. Den var inget mästerverk men som vanligt när det gäller Baldacci så var jag fast från sida 2.

FeeBee skrev:
Köpte ett helt gäng böcker för 350,- bla "I cirkelns mitt" och "Änglar och demoner", hoppas de är så bra som alla säger.. Köper inte mycket böcker, men brukar passa på när det är rea.

Dan Brown är ju inte "guds gåva till bokläsaren", men många av hans böcker är mycket underhållande.

[Akryl]*Amid skrev:
Dan Brown är ju inte "guds gåva till bokläsaren", men många av hans böcker är mycket underhållande.

Har faktiskt ingen aning, men för 98,- styck kan man väl testa. Alla säger ju som sagt att han skriver bra, skadar inte att skaffa en egen åsikt..
Det är ju som sagt bara att hoppas att de har rätt.. :)

Brukar inte bry mig så mycket om rean, men jag har en bok på gång jämt. Brukar bli ett par 3 böcker i månaden.

Köper lite pocket, och lånar en del böcker av mina läsande väninnor och arbetskamrater.

//Bok Mal

FeeBee skrev:
Har faktiskt ingen aning, men för 98,- styck kan man väl testa. Alla säger ju som sagt att han skriver bra, skadar inte att skaffa en egen åsikt..
Det är ju som sagt bara att hoppas att de har rätt.. :)

De är lätta att komma in i, hans böcker. Det är bra. =)

Köpte Liza Marklunds "asyl" som är en fortsättning på boken "Gömda".
Intressant läsning!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...