Av bara farten bokade jag två flygbiljetter via destination.se till Europa i höst. I och med att det kom upp typ 15 bokningsbolag med exakt samma pris och att jag inte är så insatt i detta, så valde jag den som var överst på listan, bravofly.
Bokningen och betalningen gick bra och jag har fått min e-biljett. Efteråt gjorde jag en liten googling på det bolaget och inser ganska snart att det är bottenrankat så det heter duga!
Nu är min fråga. När kommer mina problem att komma och vem är ansvarig? Själva flyget är Lufthansa som sköter (som i sin tur hyr in plan från Augsburg Airways) men vad händer om plan blir inställt?
Att kontakta bravofly är liksom ingen mening då deras kundtjänst kostar pengar att ringa samt att dom verkar kassa.
Ni som är globetrotters. Hjälp mig med lite fakta kring detta!
Bokningen och betalningen gick bra och jag har fått min e-biljett. Efteråt gjorde jag en liten googling på det bolaget och inser ganska snart att det är bottenrankat så det heter duga!
Nu är min fråga. När kommer mina problem att komma och vem är ansvarig? Själva flyget är Lufthansa som sköter (som i sin tur hyr in plan från Augsburg Airways) men vad händer om plan blir inställt?
Att kontakta bravofly är liksom ingen mening då deras kundtjänst kostar pengar att ringa samt att dom verkar kassa.
Ni som är globetrotters. Hjälp mig med lite fakta kring detta!