Boken om Goodstuff!!!

RejserAnders

"Tävlingsförare"
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
ERF Team Respekt #33
Att Rossi har sin bok vet vi ju alla, men att GOODSTUFF
har fått en egen bok gör mig gräsligt avundsjuk :mad:dessutom A-förare

Bifogat

• Goodstuff kopiera.jpg
    Goodstuff kopiera.jpg
    46.9 KB · Visningar: 125
Vilket porträtt och vilken intressant biografi det lär vara. Är han inte väldigt lik Rossi dessutom :rofl :rofl :D

Alla mina elever i sexan studerar den där under ett års tid. Vi är väldigt noga med att utbilda alla i glädjen i att meka tvåtakt. Och att inte köra för fort...

Undrar hur stort Ap-anage han har....

Grattis Nisse till sexan :tummenupp

Festlig bok och hurraaaayyy för att Nisse är tillbaka. Det var ett tag sen man såg till dig!

Jo, nog är det så att jag inte litar på pensionssystemet.

Ap-anage? Om alla 6 hade varit skrivna här så hade det varit, håll i er nu: 11146,-

Som det är nu så är det 6500,- minus de 2346,- som jag betaler i underhåll, så fett lär man inte bli av det. Det är jag ju iofs ändå.. :)

Men nu tror jag det räcker för ett tag (man ska aldrig säga aldrig, vet ni) det är ett halvt dussin och det räcker till ett innebandylag i alla fall (sig, apstruts :tungan ).

Hur är det med er då? Har Chrille fått en flickvän än? Kör Valmers igen? Klotar Don Q på ringen eller på andra banor? Har Goodstuff sett ljuset och valt tvåtakt? Tvättar Apstruten sig ännu i Dove? Har Gixxergamlot fortfarande kawa på banan? Blev Machowoman söderböna? Är rejvis fortfarande kameleont och bakhjulsfantom? Har McB flera ärr/benbrott att visa nästa gång? Kör T-rex fortfarande snabbare i G-kart än på dinosauren? Nr 18 är fortfarande förtjust i morpekansk? Har Mathias fortfarande alltid rätt? Har Sweedie kommit hem från statarna? Och inte minst: Finns det några moppefuckos kvar i världen? Finns det stadig en nostalgitråd? :felämne

Seizure Later skrev:
Hur är det med er då? Har Chrille fått en flickvän än? Kör Valmers igen? Klotar Don Q på ringen eller på andra banor? Har Goodstuff sett ljuset och valt tvåtakt? Tvättar Apstruten sig ännu i Dove? Har Gixxergamlot fortfarande kawa på banan? Blev Machowoman söderböna? Är rejvis fortfarande kameleont och bakhjulsfantom? Har McB flera ärr/benbrott att visa nästa gång? Kör T-rex fortfarande snabbare i G-kart än på dinosauren? Nr 18 är fortfarande förtjust i morpekansk? Har Mathias fortfarande alltid rätt? Har Sweedie kommit hem från statarna? Och inte minst: Finns det några moppefuckos kvar i världen? Finns det stadig en nostalgitråd? :felämne

O herre gud... Du har verkligen varit borta länge. Jag ska samla kraft, sedan ge dig en ordentlig uppdatering på vad som har hänt det senaste!

Seizure Later skrev:
Har Gixxergamlot fortfarande kawa på banan?
Jag sniglar runt med Missilen men har nu sadlat om till ERF med Chrilles gamla Sursuka 750-00, klubbrejs & träningar med Missilen & ERF med Da Killed Sukka :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back