Bokad SRW 20/5

Nä, man ska vara en tjurig jäkel om man ska köra Pilot... :näsblod

Jag är ju glad som en bönsyrsa eller en nyförlöst fjärilslarv :va

Hojen är hel och jag har världens bästa flickvän osså har jag beställt ett par K2 or. livet kan inte vara bättre jue :D :tummenupp

(he he he)

Groda
Grävmaskin
Guppy

:va

Gasa nä förklara
:D

Hojen är hel och jag har världens bästa flickvän osså har jag beställt ett par K2 or. livet kan inte vara bättre jue

Jag hoppas att flickvännen ar MC-kort annars får du se till att hon skaffar det.

Hänger på och tackar för en härlig söndagkväll. Jag kuppade och tog med min pappa ner till Sturup för att han skulle få titta en gång sen fick han snällt vara flaggvakt så att jag fick köra gratis :tummenupp

Jag hoppas att flickvännen ar MC-kort annars får du se till att hon skaffar det.

Hänger på och tackar för en härlig söndagkväll. Jag kuppade och tog med min pappa ner till Sturup för att han skulle få titta en gång sen fick han snällt vara flaggvakt så att jag fick köra gratis :tummenupp

Jodå hon har kort men ingen hoj :D

Räknas rumpskrap som posörskrap :va

Ja du var bara tvungen ju, värsta feta drifting bredsladden med rumpan genom bmw! :D
Blir svårt o toppa det. Lägga rumpremsor ut ur kurvorna är ultimata posörandet.

Låg precis bakom, det släppte verkligen på ett ögonblick såg heltknasigt ut. Men var jäkligt gott o se dig på banan igen 20 minuter efteråt, starkt! :yoparty

Räknas rumpskrap som posörskrap :va

Hmmm...tror du får byta nick på NR sen. Från Roadkill till ROADRASH! :hihi
Det är mindre smärtsamt o fixa kraschpuckar till hojen vettu...det bränner inte in skinnet i röva då. :D

Back