Bokad och klar 11/05/2008

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Inte sett någon sån här tråd än så....

Blir årets banpremiär för min del i alla fall.

Last edited:
Hello ja. Kan man komma ner på söndagen oanmäld och betala på plats om det finns platser? Är nämligen lite osäker på om jag e himma tills dess och om hojen e klar.

Hello ja. Kan man komma ner på söndagen oanmäld och betala på plats om det finns platser? Är nämligen lite osäker på om jag e himma tills dess och om hojen e klar.

Det är ju en heldag? :va

Men nej, som jag förstår det görs inga betalningar på plats i år, utan allt sköts på nätet.

Snacka om :felämne, men var det dig jag körde om idag när du låg lagenligt o fint bakom bilarna (efter att ha kört som en buse på fri väg) mellan Lödde o Hofterup? :D EDIT: Det var en Duke, men med slip-on....
:backontop

Anmälan och betalning via hemsidan - övrigt deltagande endast från läktare med kamera! :D

Ses den 11:e!
Nu har man tränat regnköra en hel dag på originaltvålar, och lärt sig älska släpp i alla Knudans kurvor - undrar om det kan omsättas till SRWs konstant torra pass?

Last edited:
Snacka om :felämne, men var det dig jag körde om idag när du låg lagenligt o fint bakom bilarna (efter att ha kört som en buse på fri väg) mellan Lödde o Hofterup? :D EDIT: Det var en Duke, men med slip-on....
:backontop

Anmälan och betalning via hemsidan - övrigt deltagande endast från läktare med kamera! :D

Ses den 11:e!
Nu har man tränat regnköra en hel dag på originaltvålar, och lärt sig älska släpp i alla Knudans kurvor - undrar om det kan omsättas till SRWs konstant torra pass?

Kommer inte hem förens lördag eftermiddag och hopppppas på att hämta ut hojen från jontes innan stängning (100 mila). Kan man betala/anmäla kvällen innan via hemsidan? :gnissla. Tror duken skulle göra sig bra på sturup:tuttar

Nej, det var inte jag. Denna hertigen kör lika lagenligt även på fria vägar:D :tungan

En snabb fråga bara. Krävs det någon speciell erfarenhet för att vara funktionär? För annars skriver jag gärna upp mig som det:) i nuläget behövs det 7 st till i alla fall.

En snabb fråga bara. Krävs det någon speciell erfarenhet för att vara funktionär? För annars skriver jag gärna upp mig som det:) i nuläget behövs det 7 st till i alla fall.

Välkommen :tummenupp
Ingen erfarenhet behövs, men säg till Depåchefen vid mötet så paras du ihop med en erfaren....

Välkommen :tummenupp
Ingen erfarenhet behövs, men säg till Depåchefen vid mötet så paras du ihop med en erfaren....
Tackar:tummenupp
Då är jag bokad o klar som funktionär till nästa söndag:) Där stod kom i god tid innan det börjar, när är det lämpligt att vara på plats?

Tackar:tummenupp
Då är jag bokad o klar som funktionär till nästa söndag:) Där stod kom i god tid innan det börjar, när är det lämpligt att vara på plats?
30min innan brukar räcka... Samling, genomgång och utkörning av flaggisar och Mtrl.

:backontop [/SIZE]

Det var mig du blåste om. Pinsamt att bli tagen med att ligga och såsa bakom ett gäng bilar :huvet

Sedan är det ingen SuperDuke utan en 950SM med slipon.
Du skall få se den den 11:e :yoparty

Det var mig du blåste om. Pinsamt att bli tagen med att ligga och såsa bakom ett gäng bilar :huvet

Sedan är det ingen SuperDuke utan en 950SM med slipon.
Du skall få se den den 11:e :yoparty

Bokad, betald o klar.:yoparty , vädret ska bli strålande:tummenupp

Samkörning från Kävlinge på Söndag?? Preem 07.30?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti