Boka tid innan man fyllt 18?

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Hojj!

Tänkte höra om någon vet om jag kan boka tid för uppkörning på mellan-mc innan jag fyllt 18, men alltså bok tills efter jag fyllt 18!
Har redan A1 och därmed teorin alltså!
Vet att man inte kan boka tid till B innan man skrivit upp, men som sagt det har jag ju redan gjort!

Tack på förhand

//Dollar :)

DollarKatten skrev:
2268480 Hojj!

Tänkte höra om någon vet om jag kan boka tid för uppkörning på mellan-mc innan jag fyllt 18, men alltså bok tills efter jag fyllt 18!
Har redan A1 och därmed teorin alltså!
Vet att man inte kan boka tid till B innan man skrivit upp, men som sagt det har jag ju redan gjort!

Tack på förhand

//Dollar :)

Borde ju gå, men det bästa är väl helt enkelt att ringa och fråga.

Hmm tror inte det går. Skulle göra det till mitt B-kort och då gick det inte iaf. Men möjligt det är ändrat. Hade också ringt och frågat, så vet du säkert sen :)

Forsberg skrev:
2268491 Borde ju gå, men det bästa är väl helt enkelt att ringa och fråga.

mm, har tänkt på det också, men det är alltid så lång kö och jag har faktiskt bättre saker för mig än o sitta i telekö hela dagarna.. tro det eller ej :musik
thanks btw :)

heke skrev:
2268499 Hmm tror inte det går. Skulle göra det till mitt B-kort och då gick det inte iaf. Men möjligt det är ändrat. Hade också ringt och frågat, så vet du säkert sen :)

Beställde min uppskrivning innan jag var 18. Hade den dagen efter jag fyllde, så det borde väl gå?

heke skrev:
2268499 Hmm tror inte det går. Skulle göra det till mitt B-kort och då gick det inte iaf. Men möjligt det är ändrat. Hade också ringt och frågat, så vet du säkert sen :)

måste bara fråga, hur hade du fixat teorin innan du fyllt 18? :confused:

Ten-0 skrev:
2268507 Beställde min uppskrivning innan jag var 18. Hade den dagen efter jag fyllde, så det borde väl gå?
undra om de inte va så jag oså gjorde. tror jag skrev innan beställde tid strax efter jag fyllde 21. mc alltså

Ringde nu på morgonen, inte en sekund kö, och kunde dessutom boka, även fast ja inte va 18. Fick dock tid 18 dagar efter ja fyllt, snacka om svårt att få tid, denna tid var då den 16 Aug, många som vill ha kort.. :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back