Bok rea!!!!

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Såld , Beslutsångest
Tjena !!!

tänkte kolla så ni inte glömmer bok rean som börjar idag. Va på ica o handlade , skulle dra mig hemmåt , men tjejen drog in mig på Bokia , Gick runt där o hade tråkigt , men till slut hamna jag i rätt avdelning :krama

Hittade böcker som :

Stora uppslagsboken om motorcyklar
9789178862870.jpg

"Det mest fullständiga uppslagsverket över all världens motorcyklar som hittills sammanställts. Upptar mer än 3 000 märken - både maskiner ..."

Världens snabbaste motorcyklar (Köpte denna själv)
9781405479448.jpg

"Häng med i den snabba filen i en hyllning till några av dom mest spännande och högpresterande motorcyklar som någonsin byggts. "

Motorcykeln
9789100112226.jpg

"Motorcykeln är en viktig stilikon och följeslagare. Dess utveckling beror lika mycket på historia, politik och teknik som på image, ..."

Motorcykelboken
9789163131516.jpg

"Motorcykeln är en viktig stilikon och följeslagare. Dess utveckling beror lika mycket på historia, politik och teknik som på image, ..."

och många många fler......

Stick ut o köp en bok , dom kostade allt mellan 79-200 kr finns nog nått intressant för alla o läsa. Man kan läsa sig fram till Mc säsongen :tungan

Mvh F

Man undrar hur författaren tänkte när han satte en v-rod på framsidan till "världens snabbaste motorcyklar"???
Får mig att tveka ganska mkt!
Undrar om boken är skriven av en amerikan....

Man undrar hur författaren tänkte när han satte en v-rod på framsidan till "världens snabbaste motorcyklar"???

Ungefär som att skriva en bok om världens snabbaste bilar och sätta en bild på en Hyundai Accent på framsidan.

HAHAHA .. tänkte inte ens på det själv , jag kollade aldrig på framsidan mer än en halv sec , jag stog o bläddrade i boken , den är intressantare än va framsidan lovar :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...