Bojkotta Julafton

En klart annorlunda julafton.....:tungan

Verkar som ni haft trevligt iaf! :tummenupp
Annorlunda var liksom hela grejen och ja, vi hade supertrevligt. Hoppas att du också hade det. :)

:D ja jag vet att de inte är min iallafall, :va men jag har ett rätt fint rött märke på vänster axel :rolleyes: undra vem de var som slog mej vid bordet :tungan
:rodnar Jag skäms lite, det var inte meningen... :gnissla Jag undrar om det var jag som startade smälla-på-allt-vad-man-kan-festen som regerade bland hanarna i sällskapet? :confused: Puckon... :rolleyes:

Bah, blanda inte in mig i hans kalsonger...!!:tungan

:va de kanske den där fisen han släppte i hallen innan ni gick hem :fart

Var det fest hos dig igår???:jisses :5sure

:va jag tror de, inte helt säker men de verkar nog så annars har de spökat i natt :lol

:rodnar Jag skäms lite, det var inte meningen... :gnissla Jag undrar om det var jag som startade smälla-på-allt-vad-man-kan-festen som regerade bland hanarna i sällskapet? :confused: Puckon... :rolleyes:

:lol jag tror jag överlever de ska du se (eller så är hämnden ljuv :lol)
:va Ja de kanske var dit fel att killarna (utom Larzon) var blå och röd på överarmarna i går (och i dag :lol)
:D
Puckon hmm ja de var då mysko och de verka som de njöt?! av de hela :lol:rolleyes:

Last edited:
:va de kanske den där fisen han släppte i hallen innan ni gick hem :fart
Ja, den var go' den. *grön i ansiktet* Ingen ville vara kvar i hallen, alla var på väg hem, ingen kom åt sina kläder och det osade till och med i köket. :sjuk

Kakan skrev:
:va Ja de kanske var dit fel att killarna (utom Larzon) var blå och röd på överarmarna i går (och i dag :lol)
Allt var ju mitt fel! Det visade sig ju mot kvällens slut. Mitt fel att hally var här, mitt fel att vi firade jul öht och mitt fel att... ja ALLT! :cdevil

Kakan skrev:
Puckon hmm ja de var då mysko och de verka som de njöt?! av de hela :lol:rolleyes:
Ja, smärtan, den underbara smärtan. :rolleyes: :kryckor :hjälm :jisses

Är fan helt blå på högeraxeln !:D

Tack Kakan å Yasha för kanonroddat med födan och Icko för goda köttbullar.:tummenupp

Är fan helt blå på högeraxeln !:D

Tack Kakan å Yasha för kanonroddat med födan och Icko för goda köttbullar.:tummenupp

Kunde du jobba idag?

sportbike hjälpte mig bära upp mat och dricka till Cookie i tisdags, han tyckte det hade slösats lite, men det är jul juh! Cookie och hally fixade det sista på eftermiddagen, så alla kunde sätta sig vid färdigdukat bord. :klappar

Nästa år, får någon annan laga mat! :fakta

:lol

Ja, den var go' den. *grön i ansiktet* Ingen ville vara kvar i hallen, alla var på väg hem, ingen kom åt sina kläder och det osade till och med i köket. :sjuk

:rolleyes: Jo tack jag var bara sååå glad att jag var täppt i nästan så jag kände inte nå :) Men ni andra var lite små grön i ansiktet

Allt var ju mitt fel! Det visade sig ju mot kvällens slut. Mitt fel att hally var här, mitt fel att vi firade jul öht och mitt fel att... ja ALLT! :cdevil

:va nä jag är delvis skyldig också ju :) så jag tar på mej lite ansvar iallafall ;) Men slagen hmmm ja de var nog du det :lol

Ja, smärtan, den underbara smärtan. :rolleyes: :kryckor :hjälm :jisses

:nicka de var vad dom sa i går iallafall, :va men jag undrar om de säger samma i dag :lol

Kunde du jobba idag?

sportbike hjälpte mig bära upp mat och dricka till Cookie i tisdags, han tyckte det hade slösats lite, men det är jul juh! Cookie och hally fixade det sista på eftermiddagen, så alla kunde sätta sig vid färdigdukat bord. :klappar

Nästa år, får någon annan laga mat! :fakta

:lol

:) Lovar att de är min tur nästa år att fixa maten. :)

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...