Dr.Bike skrev:2120207T.ex köper/äter jag ALDRIG Hemglass - som ägs av Jehovas.
va

Finns det någon lista på vilka företag dessa har att göra med... så man vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr.Bike skrev:2120207T.ex köper/äter jag ALDRIG Hemglass - som ägs av Jehovas.
snabbåka skrev:2121452El-Giganten ägs av pingstvänner.
Jag bor 200 meter från Kaffeskrapan. Ska jag gå bort och ta en bild?hållundan skrev:2121063Har aldrig köpt, kommer aldrig att köpa, och har förhoppningsvis aldrig druckit Löfbergs Lila.
John skrev:Haha, underbart roliga konspirations-teorier.
Glöm inte bort att jag håller på att ta över Expert-kedjan!![]()
Är inte det jobbigt när du ska rulla dina extralånga trumpeter?Lord Melchet skrev:2124559Dessutom undviker jag Rizla eftersom Chris Vermulen har en mycket löjlig hatt.
Kanske skulle ha lagt till att eftersom jag inte röker ( vare sig tobak eller andra grönsaker ) så är det inte en jättestor uppoffring från min sida.Gustav O skrev:2124594Är inte det jobbigt när du ska rulla dina extralånga trumpeter?![]()
Dr.Bike skrev:2123696Njae...är det verkligen så? COOP har jag för mig...
Eftersom jag är svår torsk på Marabous mjölkchoklad skulle de nog kunna göra vad som helst utan att jag slutade att köpa, nästan iaf.Boris JR skrev:Ex Craft foods bröstmjölksersättningsreklam i tredje värden får mig att välja bort Marabou....
Jag går aldrig på bolaget.Blå R1 skrev:Hanterar bla vissa Systembolagsbutikers pengar... Haha, då kan du inte handla där längre..
VermeulenLord Melchet skrev:Dessutom undviker jag Rizla eftersom Chris Vermulen har en mycket löjlig hatt.
Lord Melchet skrev:2124616Kanske skulle ha lagt till att eftersom jag inte röker ( vare sig tobak eller andra grönsaker ) så är det inte en jättestor uppoffring från min sida.![]()
R2 skrev:2121514
tänkte köpa beg hyllor till garaget på en secondhand här nyligen, insåg dock att deras vinst gick till mission i tredjevärlden, så det fick vara.
Dr.Bike skrev:2123696Njae...är det verkligen så? COOP har jag för mig...
N.Blomqvist skrev:2120612Jag brukar undvika att handla där man aktivt stöder Leksand IF.
Yabba skrev:2123454Äger inte Jehovas Rusta?
Licious skrev:2129433Jo det stämmer vad jag vet!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |